Lue keskustelun säännöt.
Keltainen valkovuoto
08.03.2006 |
Onko kellertävä valkovuoto merkki tulehduksesta, esim.emätintulehduksesta? Jos on, miten tulehdus todetaan/miten hoidetaan? Onko hoitamattomana haittaa, ts. meneekö itsestään ohi? Mulla v.vuoto lisääntynyt nyt alkuraskauden aikana, ja pari kertaa on ollut keltaista vuotoa(ei koko ajan.) Hiivatulehduksia olen elämässäni aikaisemmin saanut useita, sen tunnistaisin jos olisi kyseessä. Siinäpä taas kysymyksiä, kiitos etukäteen jos joku vaivautuu vastailemaan!
rv 5+2
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on kaikkien raskauksien aikana valkovuoto ollut paljon normaalia runsaampaa, ja ei tosiaan mitään valko- vaan keltavuotoa. Ja ällöttävän paksua vielä.
Ensimmäisten raskauksien aikana siitä otettiin näytteet (muistaakseni ns. clue-solut yms. tulehduksen paljastajat), eikä ikinä ollut mitään poikkeavaa. Nyt tällä neljännellä kerralla ei oo edes tutkittu, kun mitään muuta oiretta ei ole (esim. kutinaa tai kipua tms.).
Eli ehkä sun kannattaa ottaa asia neuvolalääkärin kanssa puheeksi, niin hän kirjoittaa lähetteen labraan jos pitää aiheellisena.
Jymy rv 34+5