Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei välitä vaikka mulla olis kuinka paha olo..

Vierailija
03.07.2008 |

jaksamisia sinulle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis äskenkin itkin sänkyyn mennessä (edelsi pieni suu kopu) eikä mies sanonut mitään eikä koskenut. ennen itkuani yritin jonkinlaista läheisyyttä mutta mies oli kuin ei mua olis ollutkan. joskus jos se suuttuu ärsyyntyy muhun, se on tollanen. mutta tuommonen satuttaa niin järkyttävästi.. olen itkenyt ihan hullun lailla nyt olkkarissa ja mies vaan nukkuu!!!

Vierailija
2/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika nuorelta...

Miehet vain eivät osaa käsitellä sitä, kun nainen itkee. Ne menevät paniikkiin ja sulkeutuvat. Onko teillä muuten kaikki hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vaan ollut tänään taas tosi väsynyt ja paasannut miehelleni muiden naisten kattelusta ja huoritellut naisia.. sehän siitä pillastu. en voi edelleenkään unohtaa sen loukkauksia mua kohtaan ja vanhat jutut nousee pintaan joten en pysty "luotaa" vieläkään vaikka tiedän ettei "varsinaisesti petä". olen niin huomion kipeä ja olen puhunut asiasta asian oikeilla nimillä ja mitä toivoisin mutta ei ole viesti mennyt jakeluun asti! tunnen etten ole täysin sitä mitä hän haluaa ja tunnen itseni rumaksi ja huonoksi. plääh sekaaa. ollaan nuoria ja naimisissa ja lapsi. ap

Vierailija
4/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tsekata sivusto www.tukinet.net

Juttele neuvolassa, mene vaikka kriisikeskukseen tai lääkäriltä pyydä lähete, mutta paha olo ei ole hyväksi kellekään. Se on harvinaista että pahoinvoivan ihmisen puoliso sattuisi olemaan sellainen joka hallitsee tilanteen kuin tilanteen ja osaa toimia ja valita oikeat sanat siten että kummankaan olo ei pahene ja että tilanne selkiää ja huonosti voiva saa paremman olon.

Vierailija
5/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mullakin on omituisen tunteeton mies. Siis positiivisiin tunteisiin pystyy, mutta kun tarvitsisin tukea/lohdutusta mies muuttuu aivan sulkeutuneeksi. Ikää miehellä 29.v.

Vierailija
6/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko kysyä alkaako sulla vajaan viikon päästä menkat?

Mulla on menkkoja ennen itsetunto aivan nollassa. Itken jos mies ei voi auttaa tarpeeksi lasten hoidossa ja sit saatan itkeä jos mies ei nukkumaan mennessä voi oma-aloitteisesti halata vaikka ei ryykää muullonkaan. Tunnen itseni ihan rumaksi ja koti orjaksi. koko päivä menee aina pilalle kun itken vähän väliä väsymystä kotona oloon tms. ;) hupaisaa näin muullon ajateltuna. :)

Vierailija
7/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan yksi huono päivä?

oon lapsen syntymän jälkeen ollut aika sanoisinko en oma itseni. välillä masentaa ja on kuoleman pelkoa yms. mut jotenki tuntuu et ei se parane vaikka meen puhuu jollekkin ulkopuoliselle. pitäs miehen kanssa pystyä puhuu. mä oon kans niin säälittävä että nolottaa pyytää läheisyyttä ja hellyyttä..eikä se aina edes kunnioita sitä miltä musta tuntuu.. en tiiä. eipä tällä hetkellä mikään pitäs mua kasas ellei olis tota niin rakasta lasta. ja siit mies on sanonut että hän on parempi hoitamaan sitä kun minä.. tommonen tuntuu äidistä ihan järkyttävän pahalta, äiti on aina äiti! ap

Vierailija
8/9 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. voisko hormooneilla olla vaikutusta?

Vierailija
9/9 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos mulla on paha mieli kun se on tehny/sanonu jotain tyhmää, niin en saa mitään lohtua.

Päinvastoin SE suuttuu mulle, jos näkee että pahotan mieleni.

Ja sitten mä saan lopulta olla se sovintoa hakeva.

Mä saan kans itkee vaikka silmät päästäni, ja vaikka oisin raskaana ja mitä.

Näitä aina joskus on.

Se on NIIN KUMMA kun sen miehen ei tarttis vaikka muut akun tulla siihen viereen ja ottaa harteista kiinni, niin tulis jo turvallinen olo että se välittää sittenkin.

Mut ei - kylmää murjotusta sohvalla :(

Mutta silti me ollaan oltu yhdessä joku 16-v. ja 4. lapsikin tulossa, että eipä se ole suhde tähän kaatunut... vaikka joskus siltä tuntuu ettei tommonen kylmä paska välitä - mutta eihän se normaalisti ookaan sellainen.

Kai se on se naisen itku ja paha mieli, joka saa ne miehet johonkin paniikkilukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme