Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kokemuksia anopin antamasta avusta?

Vierailija
26.10.2016 |

Oma kokemukseni

Anoppi auttaa meitä vain, jos se tukee hänen poikansa uraa. Ts kun minulla on välttämätön meno ja mieheni pitäisi siirtää töitään sen vuoksi, niin anoppi rientää apuun hoitamaan lapsiamme. Mihinkään muuhun ei anopilta apua tule. Ei niin minään muuna aikana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/6 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi aina lupailee kovasti auttavansa. Aina kun ollaan pyydetty, niin on juuri sattunut sopimaan jotain muuta. Esim. kerran esikoinen oli oksennustaudissa. Mies nauroi puhelimessa, että varmaan ollaan molemmat seuraavana päivänä ja anoppi lupasi ottaa lapsen jos niin kävisi. Niin tietysti kävi, mutta anopilla ei enää seuraavana päivänä ollutkaan rahaa auttaa. (eli tod. näk. ei halunnut tautia, mikä nyt tietysti on ihan pätevä syy... ihmeteltiin vain, miksei voinut suoraan sanoa).

Toisaalta silloin JOS anoppi sattuu auttamaan, apu on melko epämääräistä. Saattaa tulla humalassa "vahtimaan" lasta. Ei tietenkään olla jätetty, tulee milloin sattuu ja tekee mitä sattuu. Kerran oli lasta vahtimassa ja kun tulimme takaisin kotiin ei lasta tai anoppia näkynyt missään, eikä anoppi vastannut puhelimeen. Olen siis tyytyväisempi kun ei auta...

Vierailija
4/6 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi lupailee auttamisillaan, vaan kun aika koittaa niin kummasti aina unohtuu häneltä lupaukset ja avuliaisuus. Piikikäs kuin kaktus, feikki.

Vierailija
5/6 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma äitisi on aina apunasi, täydellinen ja rakastettava?

Vierailija
6/6 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei halua puuhailla lastemme kanssa sisätiloissa, vaan ottaa lapset heti sinne vietyämme yleisiin leikkipuistoihin ja kauppaan mukaan. Siellä tapaa muita ja voi kertoa, kuinka taas hoitaa lapsiamme. Näin minulle on kertonut jo useampi, että taas tarvittiin mummoa. Se 'taas' on noin kerran kuussa pari tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan