Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pasta on erittäin ravitsevaa ruokaa.

Lastenlääkäri
26.10.2016 |

Se sisältää kaikki vehnän jyvän sisältämät ravintoaineet pieneen tilaan puristettuna, joten se on erittäin ravitsevaa ruokaa, vaikka onkin vain viljaa eli kasvisruokaa. Se sisältää selvästi enemmän ravintoa kuin esim. kala, kaalikset tai leipä, itse asiassa melkein yhtä paljon ravintoa kuin maito, joka kaikista ravitsevin ruoka.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa näiden ruokahullujen provoja.

Vierailija
2/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroonia se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpsis. Täysjyväjauhosta tehty pasta  on kohtalaisen hyvää hiilihydraattia, mutta ei yhtään enempää. Sen proteiinipitoisuus on matala, eikä rasvoja ole yhtään. Pullavehnästä tehty pasta puolestaan on yhtä "terveellistä" kuin pulla; pelkkää nopeaa hiilaria.

Vierailija
4/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaroonia se on

Ei vaan makaryyniä. Opettelisit Suomenkieltä!

Vierailija
5/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito? Anteeksi, salli mun nauraa.

Vierailija
6/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikset on hauska sana. :)

Vierailija
7/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt olet jossain pimennossa 😔

Vierailija
8/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja höpsis. Täysjyväjauhosta tehty pasta  on kohtalaisen hyvää hiilihydraattia, mutta ei yhtään enempää. Sen proteiinipitoisuus on matala, eikä rasvoja ole yhtään. Pullavehnästä tehty pasta puolestaan on yhtä "terveellistä" kuin pulla; pelkkää nopeaa hiilaria.

Täysjyvä ei ole yhtään parempaa hiilaria kuin tavallinenkaan.

Vierailija
9/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että suklaa on erittäin ravitsevaa ruokaa. Sen parempaa ruoka-ainetta ei löydy.

Vierailija
10/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin "palsta" ja olin tulossa yläpeukuttamaan, sitten lukaisin uudestaan ja alapeukutin. Nyt salille.

Vierailija
11/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlääkäri kirjoitti:

Se sisältää kaikki vehnän jyvän sisältämät ravintoaineet pieneen tilaan puristettuna, joten se on erittäin ravitsevaa ruokaa, vaikka onkin vain viljaa eli kasvisruokaa. Se sisältää selvästi enemmän ravintoa kuin esim. kala, kaalikset tai leipä, itse asiassa melkein yhtä paljon ravintoa kuin maito, joka kaikista ravitsevin ruoka.

Huono trollaus. Pasta nostaa nopeasti verensokeria joka taasen on oikeasti huono juttu. Lekurit eivät muuten tiedä ravitsemuksesta mitään, luulevat vain tietävänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi