Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Someraivot ahdistavat

Vierailija
26.10.2016 |

Mä ahdistun noista someraivoista. Ihan kohtuuttomia reaktioita siitä, kun joltain pääsee suusta sammakko. Ihan kuin koulukiusaamista, jossa jokaisella pitää päästä sanomaan paheksuva sanansa kulloinkin kohteena olevasta henkilöstä. Nyt tämän päiväisen kohun kohteena oleva Aleksi Valakivi on jo saamassa potkuja ja hänet on revitty somessa riekaleiksi. Minusta se on ahdistavaa. Entä jos joskus tyhmyydet voisi vaikka vaieta kuoliaaksi? Onko kaikesta pakko aloittaa tämä someraivoksi kutsuttu laumailmiö?

Enkä todellakaan uskalla kirjoittaa tästä omaan FB-profiiliini. Luulevat vielä homovastaiseksi ja menetän sen kaiken vähän, mitä olen työelämässä saavuttanut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö siel somessa sit olla? Itse en ole yhdessäkään hitterissä enkä fitterissä enkä fbookeissa. Ei ahista yhtään kun ei tiedä mistä muut ahdistuu. Poistu noista niin elämä hymyilee.

Vierailija
2/2 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ahdistaa että ihmiset on niin tyhmiä ja kuvittelevat että on ok päästellä suustaan mitä sattuu somessa kaikelle kansalle! Suuri osa "someraivoista" on lehtien paisuttelemia, mutta tuollaiset valavuoret on niin onnettomia että sääliksi käy. Ja ahdistaa sitten että ihmiset siellä myötäilee toisen tyhmyyttä ja paljastavat oman tyhmyytensä ja... ahistaa! Some on ihmiskunnan tuho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän