Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ohitan Messengermainoksen facessa ja pääsen lukemaan viestini ilman sitä??

Vierailija
26.10.2016 |

Kun klikkaan puhekuplan kuvaa, tulee mainos "lataa messenger ja tarkastele viestejäsi". En pääse ohittamaan sitä millään! Kerran jo latasin sen appin ja poistin, mutta sama stanan mainos on ja pysyy. Eli en pääse lukemaan puhelimella i viestejä ollenkaan.

Tuo mainos on ollut joskus ennenkin, mutta se on hävinnyt suosiolla. Nyt ei.

Enkä halua Messengeriä, se ei ole vaihtoehto. Missään tapauksessa.

Osaako joku neuvoa? Puhelin on iPhone, jos sillä on merkitystä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on android ja sain kierrettyä sen käyttämällä eri selainta. Muuta keinoa en keksinyt ja eri selaimessa se asennuskohta ei enää pompannut siihen.

Vierailija
2/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit, kiitos! Kokeilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista Face luurista ja käytä Facea vain tietokoneella. Teet samalla palveluksen niille facettomille kavereillesi joiden numerot luovutit heidän selkänsä takana ilma lupaa Fcebookille koska käytät Facea puhelimella

Vierailija
4/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista Face luurista ja käytä Facea vain tietokoneella. Teet samalla palveluksen niille facettomille kavereillesi joiden numerot luovutit heidän selkänsä takana ilma lupaa Fcebookille koska käytät Facea puhelimella

Täh? Mitä sekoilet?

Vierailija
5/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei toimi enää edes selaimen vaihto ja aluksi tuon messenger mainoksen pystyi ohittamaan. Oli lopuksi pakko ladata se. 

Vierailija
6/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei toimi enää edes selaimen vaihto ja aluksi tuon messenger mainoksen pystyi ohittamaan. Oli lopuksi pakko ladata se. 

Sama. Ennen siihen tuli "ei nyt", mutta ei enää.

Vierailija
7/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa Facebookin oma sovellus ja ladatkaa Swipe - toimii paljon paremmin ja messenger-viestit voi lukea yhdellä ja samalla sovelluksella! Taitaa tosin olla vain Android-versiona.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.happening.studios.swi…

Vierailija
8/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut auttaa..

Vierailija
9/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook käyttää viesteissä Messengeriä. Joten lukematta jää.

Vierailija
10/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti on viestit pystynyt lukemaan puhelimella ihan surutta. Joskus on tullut tuo mainos, mutta sen on voinut ohittaa. Minua ei huvita antaa tietojani kaikkien puolituttujen, kuten kavereideni kavereiden käyttöön. Kaikkein vähiten minua huvittaa se, että kaikki näkevät, olenko online vai offline!

Vierailija
11/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään vaan sinun on pakko ladata aivan saatanan hidas ja paska appi jolle käyttännössä annat oikeuden koko puhelimesi käyttöön.

T. Sama kohtalo

Vierailija
12/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän puhelimessa facebookin tietokoneversiota kun luen viestejä. Näin onnistuu viestien lukeminen, sen jälkeen takaisin puhelinversioon.

Vierailija
13/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään vaan sinun on pakko ladata aivan saatanan hidas ja paska appi jolle käyttännössä annat oikeuden koko puhelimesi käyttöön.

T. Sama kohtalo

Onko noin? Voi kökkö.

Vierailija
14/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla löytyy selaimen asetuksista sellainen kohta kun käytä tietokoneversiota, sen kun tärppää niin pääsee lukemaan viestit. Tosin tuo valinta "tippuu" välillä pois, eli käytävä sitten taas täppäämässä monesti uudestaan että pääsee toisella kertaa viesteihin. Vähän vaikeaa, mutta messengeriä en asenna...

Vierailija
15/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla löytyy selaimen asetuksista sellainen kohta kun käytä tietokoneversiota, sen kun tärppää niin pääsee lukemaan viestit. Tosin tuo valinta "tippuu" välillä pois, eli käytävä sitten taas täppäämässä monesti uudestaan että pääsee toisella kertaa viesteihin. Vähän vaikeaa, mutta messengeriä en asenna...

Eli asetukset -> ja mitä sitten? Vai facebookasetukset?

Vierailija
16/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa.

Vierailija
17/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo toi messenger jankkaus. Kuinka mones viesti jo sulta??

Vierailija
18/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo toi messenger jankkaus. Kuinka mones viesti jo sulta??

Siis mitä? Olen tämän ketjun aloittaja ja tulin työpäivän päätteeksi katsomaan vastauksia. Tämä on siis toinen viesti minulta tässä ketjussa. Av:lle tämä on ensimmäinen aloitukseni noin 7 kuukauteen, kun äitiyslomani loppui. Onko kaksi (anteeksi, tämä taitaa olla kolmas) viestiä 7 kuukaudessa liikaa samasta aiheesta?

Oletko vainoharhainen vai miksi sinua kiinnostaa joidenkin toisten ihmisten viestien määrä? Ja tuossa mittakaavassa, että jaksat vielä kommentoidakin?

Kiitos vastanneille, yritän alkaa etsiä viestejäni.

Vierailija
19/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on android, mutta jospa tästä olisi jollekin hyötyä. Eli kun tökkää sitä viestikuplaa siirtyy automaattisesti "asenna appi" -ikkunaan. Painan nuolella backia. Sitten tulee etusivulle. Painan oikeasta ylänurkasta kolmesta pisteestä. Sieltä aika alhaalta kohta "käytä tietokoneversiota". Sitten painan puhekuplaa uudestaan. Menee viesteihin eikä edes muutu tietokoneversioksi! Selaimena chrome.

Vierailija
20/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on android, mutta jospa tästä olisi jollekin hyötyä. Eli kun tökkää sitä viestikuplaa siirtyy automaattisesti "asenna appi" -ikkunaan. Painan nuolella backia. Sitten tulee etusivulle. Painan oikeasta ylänurkasta kolmesta pisteestä. Sieltä aika alhaalta kohta "käytä tietokoneversiota". Sitten painan puhekuplaa uudestaan. Menee viesteihin eikä edes muutu tietokoneversioksi! Selaimena chrome.

Tarkennuksena vielä, että pitää siis mennä selaimella faceen, ei appilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme