Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehelle pitää antaa ??

Vierailija
25.10.2016 |

Mies mullittelee sohvalla kun en lähtenyt sekstaa. Mulla on ollut tapana antaa sille kerran tai pari viikossa. Onko liian vähän vai mitä tää on?

Mies puhu että pitäis pussit tyhjentää useammin ettei tuu eturauhasvaivoja. Onkohan totta? ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse haluan miestäni lähes joka päivä. Ei oo kieltäytyny

Vierailija
2/16 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 x viikossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Naisen pitää saada toteuttaa omaa seksuaali- identiteettiään. Saat varmaan sen, joka ossaa arvostaa sinua oikein.

Vierailija
4/16 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädetön mies?

Vierailija
5/16 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo eturauhasjuttu joku uus. Meillä ukko puhuu myös siitä.

Vierailija
6/16 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette haluu seksiä?! Itte oon sinkku, tekis niiin mieli. Voisin vähän lainata teidän miehiä kun kerran ette anna niille!!

Vierailija
7/16 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Ja minkä ikäisiä te olette? - Olen mies ja en osaa vastata kuin omasta puolestani ja minusta silloin kannattaa "antaa" kun itsestä tuntuu sille ja toinen vaikuttaa sille, että saattaisi haluta "ottaa" vastaan...  Olen jotenkin kyllästänyt tällaisiin yksinkertaistuksiin, että seksissä nainen aina antaa ja mies ottaa (/saa). - Kyllä minä yhtä hyvin toivon, että minä voin myös antaa naiselleni. Mutta en kuvittele tarjoavani, mitään, niin erinomaista, että sitä haluaisin antaa hänelle väkisin.  Ja vastaavasti nainen,  joka kuvittelee aina voivansa saada minulta seksiä erehtyy. En minä ole aina valmis seksiin, eikä haluttomuudestani tulisi mieleenikään syyttää ketään muuta. Tai väittää, että "tarjottavassa" olisi yhtään mitään sen paremmin ulkoista kuin sisäistä vikaa tahi puutetta.  

Vierailija
8/16 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei luinko varmasti oikein, että täällä tosiaan joku kyselee randomraadilta pitääkö miehelle ANTAA? Olenko eksynyt keskiajalle vai mikä tässä oikein mättää? Jos sinua ei oo patteriin laitettu kiinni käsiraudoilla niin vois aatella, että ei kertaakaan PIDÄ antaa. Ei seksistä kannata oottaa nii kauheeta ongelmaa.Yleensähän miehetkin osaa muun kanssakäymisen lisäksi runkata, niin ei varmaan ole se eturauhasongelmakaan ihan pelkästään sinun varassa....Ja muuten, ootko ajatellu joskus, että itse OTTAISIT? Jos oikeesti pelkästään oot aina ollu mielestäsi antamassa niin ei ihme, että kerrat jää aika vähiin. Mä oon nainen enkä oo kertaakaan vielä antanut. Mun päässä vain ei ole sellaista termistöä.Oon ollu, oon nauttinu ja hyvä, jos siinä sivussa joku muukin on saanu. Elän siinä uskossa, että kyllä on.

Vierailija
9/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhtaudut seksiin "antamisena"? Etkö saa siitä itse mitään irti?

Vierailija
10/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä runkkaamaan itsensä tyhjäksi

Vierailija
11/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpapå kirjoitti:

Hei luinko varmasti oikein, että täällä tosiaan joku kyselee randomraadilta pitääkö miehelle ANTAA? Olenko eksynyt keskiajalle vai mikä tässä oikein mättää? Jos sinua ei oo patteriin laitettu kiinni käsiraudoilla niin vois aatella, että ei kertaakaan PIDÄ antaa. Ei seksistä kannata oottaa nii kauheeta ongelmaa.Yleensähän miehetkin osaa muun kanssakäymisen lisäksi runkata, niin ei varmaan ole se eturauhasongelmakaan ihan pelkästään sinun varassa....Ja muuten, ootko ajatellu joskus, että itse OTTAISIT? Jos oikeesti pelkästään oot aina ollu mielestäsi antamassa niin ei ihme, että kerrat jää aika vähiin. Mä oon nainen enkä oo kertaakaan vielä antanut. Mun päässä vain ei ole sellaista termistöä.Oon ollu, oon nauttinu ja hyvä, jos siinä sivussa joku muukin on saanu. Elän siinä uskossa, että kyllä on.

Eihän nainen anna miehelle vaan mies antaa naiselle munaa. Homoillakin se on antava osapuoli joka antaa munaa vastaanottavalle osapuolelle.

12/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh??? Antaa?

Ei seksi ole antamista, vaan molemminpuolista saamista, sehän on kivaa! Kannattanee mennä juttelemaan jonkun seksiterapeutin kanssa. Teillä taitaa olla molemmilla väärät käsitykset asiasta.

Vierailija
13/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irkku kirjoitti:

Täh??? Antaa?

Ei seksi ole antamista, vaan molemminpuolista saamista, sehän on kivaa! Kannattanee mennä juttelemaan jonkun seksiterapeutin kanssa. Teillä taitaa olla molemmilla väärät käsitykset asiasta.

Eí seksiterapeuttikaan saa muutettua sitä tosiasiaa että miehellä on uloke jota hän antaa naiselle. Tai tietysti voi käyttää vaikka dildoa niin silloin mieskin saa, mutta ei naiselta vaan dildolta jota nainen käyttää.

Vierailija
14/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on luuseri mies, jolla on huonoja kokemuksia naisista. Jos yhtään. Kun et arvosta naista ja otat pelkästään mitä itse haluat se johtaa siihen, että nainen ei saa mitä haluaa. Sen jälkeen nainen antaa joskus, mutta ei halua koskaan. Aika tavallista juuri näillä kavereilla, jotka kirjoittelee tänne naisena, kyselee loputtomasti asioita, jankuttaa anaalista ja katkaravusta, eikä osaa keskittyä rakentamaan itselleen elämää.

Vierailija
15/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "annan" aina kun mies haluaa (ellen ole sairaana, mutta kuka nyt silloin yrittäisikään), saan kicksit olla tietyllä tapaa seksuaalisesti miehen "vallassañ" ja "palvella" häntä.

Kuten edellä kirjoitetusta tekstistäni voi lukea, se on siltikin kahden kauppa; mä annan ja saan, kuten myös mies.

Mulle puolet kiihottumisesta, himosta, laadusta ja orgasmista on se, kun saan olla "käytettävissä", palvella ja palvoa.

Tähän sisältyy tietysti myös se, että mieskin jumaloi minua eikä ole tuollainen epäkiihottava juntti kuten ap:n mies kuulostaa olevan, eli ei puhu mistään "pussien tyhjentämisestä" (hyi olkoon).

Ei seksiin tarvitse edes tehdä aloitetta sanoin, paras on kun mies tulee yllättäen ja painautuu vasten, alkaa sivellä ja hieroa paikkoja, suutelee kaulaa ja katsoo himokkaasti, käskevällä ja itsevarmalla katseella.

Olen valmis suunnilleen sillä sekunnilla, niin kiihottavaa tuo mielestäni on.

Muiden seksielämä ei kuulu mulle ja on jokaisen henkilökohtainen asia. Mielestäni kenenkään ei pidä eikä tarvitse harrastaa seksiä, jos ei niin halua, mutta mulle toimii tuo, että aina kun mies haluaa.

Muuten en ole alistuva, seksuaalisesti vain.

Vierailija
16/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ukon naamasta ja käyttäytymisestä voi heti päätellä, et nyt pitäis saada pildee. Silmät on silloin mun perseeseen liimautuneena ja mulkku seisoo. Ei voi taudista erehtyä.

Silloin mää yleensä alan voivotella, että kun mulla ei oo mitään päälle pantavaa tai jotain sen tapaista. Ukko, kun on täpinöissään, niin lupaa yleensä, et saan käydä ostoksilla. No, sitä tietysti vain odottelinki ennen antamista. Hyvin tää on meillä toiminut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi