Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia? Olen 27 ja...

Vierailija
25.10.2016 |

Tuntuu että elämä on jo eletty.

Että mikään ei muutu

Vanhempani ovat lähemmäs 60 nyt ja minusta tuntuu että olen kohta tuossa iässä jo itsekin

ja minulla ei ole edes lapsia vielä!

Eniten ahdistusta tuottaa internetin työttömyys/työllisyys-keskustelut koska olen itse siinä tilanteessa että olen työtön ja oma ala näyttää kuolevan käsiin (automatisaatio) ja jos en lisäkouluttaudu, 10 vuoden päästä ei minun kaltaiselle ole enää tarvetta

luin iltasanomista äskettäin 45-vuotiaan annika metsäketon haastattelun (en kyllä ole itse millään radio-alalla) jossa hän puhui ikäloukkuun joutumisesta. minä olen vasta 27 ja en saa töitä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua vanhempi ja nyt vasta onkin kaikkea kivaa. Opiskelua, netflix, tekniikka kehittyy ja tulee parempia pelejä, kuntosaleja tupsahtelee kaikkialle, hankin kivan asunnon ja oon sisustanut sen nätiksi jne. 

Vierailija
2/3 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset lisäkouluttaudu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ala ei ole turvassa - ei edes lääkärien. Nyt vauhkotaan lääkäripulasta, mutta painopiste on menossa yhä enemmän ennaltaehkäisyyn biotekniikan kehityksen mukana. Tulevaisuudessa lääkäreille jää hoidettavaksi vain akuuttitapaukset, jolloin lääkäreiden tarve kotimaassa vähenee.

En näe uudelleenkouluttautumista ongelmana, jos koulutus omalta alalta on kuolemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi