Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkis sukulaiset

Vierailija
25.10.2016 |

Onko teillä julkisuudesta tuttuja sukulaisia?
Jos on niin kerrotteko tästä uusille tuttavuuksille?

Minulla on serkku iso julkkis mutta en mainosta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräs sukulainen on legendaarinen urheiluselostaja. En ikinä mainostele tätä, mikä saavutus tuo nyt on :D Varsinkin nuorempana sai aina kuulla kavereilta kuittailua asiasta (mulla ja sukulais-selostajalla on vielä sama sukunimi).

Vierailija
2/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski - isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähissä on omanarvontunto jos tuollaisia miettii. Olen itse ammattini tähden tavallista tunnetumpi, aika hölmönä pitäisin sukulaisiani jos sillä ratsastaisivat.minullakin kysymys vain ammatista.

Vierailija
4/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on Robert Redford.

Vierailija
5/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy entinen Miss Suomi, pari näyttelijää, eräs maailmanmestari ja useampi yritysmaailmasta tunnettu henkilö. Mulla on tosi iso suku ja sinne mahtuu kaikenlaista porukkaa. Jos tulee puheeksi joku tietty tyyppi, saatan mainita olevani sukua, mutta muuten en erityisemmin mainosta. Meidän häissä eräs kaveri oli aika yllättynyt kun huomasi istuvansa samassa pöydässä ihailemansa julkkiksen kanssa : D ei ollut koskaan aiemmin tullut puheeksi että tyyppi on mun lähisukua.

Vierailija
6/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukulaisjulkkiksia, mutta yksi ystävä on. Enpä sitä yleensä huutele minnekään.

Vierailija
7/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole julkkissukulaisia mutta tähän liittyen mulle on käynyt aika hauskasti. Hyvän ystäväni eno oli koko Suomen tuntema julkkis. Hän kyllä puhui paljon enostaan, mutta aina etunimellä eikä koskaan mitään ammattiin liittyvää. Olin tutustunut ystävääni parikymppisenä opiskelijana, joten en pahemmin ollut tekemisissä hänen vanhempien kanssa enkä käynyt hänen lapsuudenkodissakaan, jota kautta todennäköisesti asia olisi selvinnyt. Kolmen vuoden ystävyyden jälkeen päädyin ystäväni häihin hänen toiseksi kaasokseen, minun roolini oli hoitaa itse häissä juontaminen ja muu tämäntyyppinen organisointi. Toinen kaaso taas hoiti ennen häitä ystäväni kanssa esim. kutsut tms. Joten kun hääpäivän aamuna ystäväni kertoi enonsa esiintyvän juhlissa ja esitteli meidät, oli mulle tulla pupu pöksyyn, hoitaa nyt ammattiesiintyjän edessä juontoja tms. Ystäväni ei ollut ollenkaan tajunnut etten ollut oikeasti osannut yhdistää asioita, jälkikäteen kyllä tajusin tiettyjä juttuja, joista asia olisi pitänyt tietää. Mutta häät olivat hauskat, eno ihana ihminen enkä mokannut edes juontoja.

Tästä tapauksesta on jo melkein kaksikymmentä vuotta ja enokin on jo kuollut sekä avioliitto purkaantunut. Ystävän kanssa aina joskus muistellaan tätä mun hääaamun yllätystä.

Vierailija
8/9 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Kuopion rockpiireistä joitakin semimerkittäviä naamoja, eivät ole sukua kuitenkaan.

Vierailija
9/9 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen Kuopion rockpiireistä joitakin semimerkittäviä naamoja, eivät ole sukua kuitenkaan.

Osa Kuopion semimerkittävistä naamoista on mun sukulaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi