Suosittele ripsiväriä asiasta ymmärtämättömälle!
Olen pitänyt ripsienpidennyksiä monta vuotta, mutta nyt olen päättänyt luopua niistä. Nyt olisikin aika sijoittaa uuteen ripsiväriin. Ripseni ovat luonnostaan pitkähköt ja kohtalaisen tuuheat, eivät ihan toivottomat siis. Pidennykset eivät ole vielä pudonneet pois, joten täysin varmaksi en tiedä lähtötilannetta.
Mikä on paras tietämäsi/käyttämäsi ripsiväri? Suosittele! Toivottuja ominaisuuksia olisivat ainakin esim
- säänkestävyys
- poispestävyys ilman meikinpoistoainetta
- tuuheuttavuus
- erottelevuus
- pienestä pidettävästä vaikutuksesta ei haittaa
Kiitos mammaraati :)
Kommentit (17)
Oon tykännyt YSL:n ripsareista. Tuuhentavat kivasti eivätkä pienestä tihkusateesta leviä pitkin naamaa. Toisaalta poispesu on helppoa, ei ainakaan silmämeikinpoistoainetta tarvitse erikseen.
Kaikkea ei voi saada. Cliniquen Lash Power erottelee ripset, on kohtuullisen säänkestävää, ja sen saa pois lämpimällä (38 astetta vähintään) vedellä.
En ole erityisen tuuheuttava ja mikä viimeistä ranskalaista viivaasi en ymmärtänyt, pidentävääkö tarkoitit?
Maxfactor 2000 calories waterproof, kestää vaikka happosateen, annostelee tosin aika reilusti, mutta ainoa joka pitää minun taivutukseni pysyvänä. Hinta vaan 11€
En vaihtaisi. Mikään muu ei pysy mun rasvoittuvilla luomilla. Tosin saa pois vain garnierin poistoaineella, jossa liila ja kirkas nestekerros, ja pitää ravistaa että sekoittuu.
Lancômen Hypnose Doll Eyes tai Sensain Kanebo 38! Halvemmista merkeistä L'orealin Butterfly effect, se vedenkestävä.
Pesen tosin silmämeikkini aina kookosöljyllä.
Elizabeth Arden Beautiful Color Maximum Volume Mascara, Black
Vierailija kirjoitti:
Elizabeth Arden Beautiful Color Maximum Volume Mascara, Black
Siinä on ripsarilla nimeä o.o
Olen kokeillut lukuisia ripsareita, kalliista markettivaihtiksiin. Ja tällä hetkellä suosiossani on edullinen Maybellinen Colossal -sarjan ripsarit. Ne keltaiset. Saan niillä tuuheat ja kaarevat ja kauniit ripset. Ei ole kauhean riittoisa, mutta ei se mitään. Hinta-laatu hyvä.
Noilla kriteereillä tuskin löydät hyvää. Osta suosiolla silmämeikinpoistoaine ja vedenkestävä ripsari. En ymmärrä miksi vedenkestävien poisto koetaan niin hankalaksi kun kunnollisella aineella homma hoituu yhtä nopeasti ja helposti kuin muukin naaman putsaus. Esim. garnierilla on sellainen "kaksivärinen" poistoaine joka ei kirvele eikä ole kallis.
Loreal paris false lash wings on hyvä. Säänkestävyys ja puhdistus ilman meikinpoistoainetta ei kyllä ole kovin helppo yhdistelmä.
Yves Rocherin ripsivärit ovat hintaan nähden hyviä.
Bostonb kirjoitti:
Noilla kriteereillä tuskin löydät hyvää. Osta suosiolla silmämeikinpoistoaine ja vedenkestävä ripsari. En ymmärrä miksi vedenkestävien poisto koetaan niin hankalaksi kun kunnollisella aineella homma hoituu yhtä nopeasti ja helposti kuin muukin naaman putsaus. Esim. garnierilla on sellainen "kaksivärinen" poistoaine joka ei kirvele eikä ole kallis.
Hankalaa ei ole vedenkestävien ripsarien poisto, vaan se, etteivät ne oikeasti kestä vettä, eikä varsinkaan iholla olevaa rasvaa, vaan valuvat oandoiksi tai pesukarlänteiksi poskile. Länttien pis pyyhkiminen kedken påivän on hankalaa. Tätä vesiliukoinen ripsari ei tee ja jos tekee, jäljet saa pois vaikka puhtaalla nenäliinalla.
Sitä mistä todella pidin ei yllättäen tehdä enää, mutta kakkoseksi on noussut todella yllättävä merkki, nimittäin Tokmannilla myytävä Kone Helsinki, se punainen putkilo. Maksaa ihan muutaman euron.
Jos ei ole ihan niin ennakkoluuloton niin esim Rimmelillä on ollut ihan jees ripsareita myös.
Kokeilin sitä pinkkivihreääkin mutta se sottaa silmän aluset päivn mittaan.
Rimmelin 3D ripsari on hyvä! Halpa ja helppo käyttää.
Hyvä, että päätit luopua ripsien pidennyksistä. Ne ei kyllä sovi kenellekään. Well done!
Lorkun Miss Manga, se pinkki. Tai Volume million lashes (musta tuubi, valkea teksti). Tai jos haluaa sijoittaa niin Lancomen Hypnose drama.
Mulla on pitkat ja tuuheahkot ripset ja näillä ne pääsee etuunsa.
Jos et ihan suoraan ripsarin jälkeen lähde kaatosateeseen niin pysyvyys on hyvä. Annat siis kuivua hetken, niin ei ongelmaa. Itselläni kun on tosi pitkät ripset, tahraa ripsari, kun osuu kulmakarvojen alle ja silmänalusiin.
Loreal telescopic on todella pidentävä ripsari! Minulla on luonnostaan lyhyet ripset ja tuo kyseinen on ainoa joka saa ripset näyttämään pitkiltä ja kyllä vähän tuuheammiltakin.
Pelkällä vedellä en ikinä meikkejäni pese niin sitä en tiedä lähteekö kuinka, mutta normaalilla meikkienpoistoaineilla lähtee hyvin eikä jätä jäämiä!
Säänkestävää ja helposti pestävää ripsiväriä samassa putelissa saat kyllä etsiä. Kanebon 38 asteessa peseytyvää monet kehuvat mutta itse en siitä syttynyt.
Tällä hetkellä mulla käytössä Maybellinen rocket volume vedenkestävänä(sininen purkki) ja tykkään kyllä. Tekee oikeastaan kaiken tuon mitä listallasi on. Lähtee hyvin millä tahansa öljyllä, itse tykkään käyttää kookosöljyä.