Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Couchsurferit valittavat jatkuvasti asuntoni siisteydestä

Vierailija
25.10.2016 |

Lukuunottamatta ehkä muutamaa kertaa, jolloin olen flipannut (lähinnä vahvan humalatilan takia, vaikka yleisesti ottaen tiedän rajani ja alkoholin käyttö on minulla hallussa) olen kuitenkin saanut suurimmaksi osaksi positiivista palautetta. Olen useimpina kertoina tarjonnut minun ja isäni asuntoa vieraiden yöpymiseen, tarjonnut heille nukkumasijan, ruokaa ja juomista, virikkeitä, olen jopa näyttänyt heille paikkoja kotikaupungissa, opastanut, tullut vastaan lentokentälle jne. jne.

Kuitenkin on yksi asia, joka aina toistuu kaikissa palautteissa - vieraat valittavat toistuvasti, että asuntoni on liian epäsiisti. Kaikkia se ei häiritse, mutta jotkut jaksavat aina antaa siitä kritiikkiä, vaikka teen parhaani pitääkseni asunnon mahdollisimman siistinä. Se ettei lopputulos ole täydellinen johtuu siitä, että isäni ei koskaan tee omaa osuuttaan kotitöistä vaan viettää aikansa joko paikallispubissa tai virolaisen naisystävänsä luona. Mielestäni CS-palvelun ideana ei muutenkaan ole tarjota mitään 5 tähden hotellipalveluita vaan pelkkää kattoa matkustajien pään päälle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä palautteenkaan tarkoitus ei ole haukkua sinua ja kotiasi, vaan toimia infona niille, jotka ovat herkkiä siisteysasioiden suhteen, että osaavat varautua siihen. Koti on koti, mutta ihmisten puhtauskäsitykset vaihtelevat runsaasti, ja joku oikeasti kärsii, jos pelkää pöpöjä.

Vierailija
2/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän täällä annoimme sinulle siivousvinkkejä. Oletko noudattanut niitä? Onko lattia tyhjä mattoja ja huonekaluja lukuunottamatta? Ovatko pinnat (tuolit, sohvat, pöydät, yöpöydät, keittiön työtasotjne.) vapaina? Oletko siivonnut (imuroinut, pyyhkinyt lattiat kostealla, pyyhkinyt pölyt, vaihtanut puhtaat lakanat ja pyyhkeet, siivonnut Lavuaarit, pytyn, suihkukaapin ja jääkaapin)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se touhu ja opettele elämään yhteiskuntakelpoisesti.

Vierailija
4/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne ilmoitukseen voi laittaa, että koti ei ehkä ole puhtaimmasta päästä?

Vierailija
5/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jossain Myanmarissa tai Guatemalassa ne kodit yhtään sen siistimpiä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan