KEHUTAAN TEINEJÄ! Teinivihaajaa alkaa tympiä
Joku postailee ihan huolella teinipostauksiaan. Provohan se on, mutta jostain ne provotkin kumpuaa ;) Kehutaan teinejä tässä, niin saadaan provoilija kiehumaan :)
Minusta monet nykyajan nuoret naiset ovat todella kauniita, kuin malleja <3
Aina on teineillä ollut omat muotivillityksensä, mutta nykyajan muoti on oikeasti upeaa, seksikästä ja naisellista.
Kommentit (15)
Niistä tulee (voi tulla) ihan kelpoja aikuisia joku päivä. :)
Ne teinit,, jotka sanoivat sille opettajalle vastaan, kun hän kiljui heille täyttä kurkkua, olivat täysin oikeassa. Ei kenenkään aikuisen kuuluisi käyttäytyä niin kuin ko. ope käyttäytyi.
Teinit on ihania. Niillä on jotenkin sellaista elämän voimaa viattomasti. Pää ei ole täynnä rajoittavia uskomuksia kuten monilla 25-vuotiaasta ylöspäin...
Aitoja ja ihania ja välillä kamalia!
Nykynuoret tietävät paljon maailman asioista ja uskaltavat ilmaista mielipiteensä.
Olin kesällä ratsastamassa naapurin teinin kanssa, jolla on oma poni. Siinäpä oli mukava, ajatteleva ja kohtelias tyttö! Samoin omassa ratsastusryhmässä on tosi kiva teinityttö, en tiedä hänen ikäänsä. Hän tuli muakin tsemppaamaan, kun hevonen kovasti pukitteli. Monesti tallilla kohtaa kivoja tyttöjä. Olen kuullut, että monella tallilla on huono henki, mutta mä olen aikuisratsastajana kohdannut enemmän hyvää henkeä. Yritän omasta puolestanikin pitää sitä yllä ja auttaa aina pienempiä ratsastajia, jos vaan voin.
Teinit on ihania! Useimmat ovat tosi fiksuja, empaattisia ja hauskoja.
Joka päivä saavat minut iloiseksi.
T.yläkoulun ope
Vierailija kirjoitti:
Teinit ovat fiksuja ja sanavalmiita. Tietävät maailmasta paljon enemän kuin vanhempansa teini-iässä. Internetissä roikkumisessa on myös positiivisa puolia.
Ja samaan aikaan ovat täysin uusavuttomia mitä tulee normaaliarjessa pärjäämiseen, kuten siivoamiseen, tiskaamiseen, ruoanlaittoon, raha-asioihin, pyykinpesuun jne.
Kohteliaita, ystävällisiä, kaikesta kiinnostuneita, tyylikkäitä. Ja paljon valmiimpia tähän maailmaan kuin oma sukupolvi oli. Iloisia, innostuneita kaikesta. Hyväksyy asiat sellaisena kun ne on ja haluaa parempaa kaikille😊
Ja samaan aikaan ovat täysin uusavuttomia mitä tulee normaaliarjessa pärjäämiseen, kuten siivoamiseen, tiskaamiseen, ruoanlaittoon, raha-asioihin, pyykinpesuun jne.[/quote]
Sä erehdyit nyt pahasti. Tänne piti kirjoittaa positiivisia kommentteja:D
Teinit on ihania, mukavia, kohteliaita, puhuvat julkisissa sopivalla äänenpainolla, ovat sosiaalisia, pukeutuvat hyvin. Te tulette pärjäämään elämässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinit ovat fiksuja ja sanavalmiita. Tietävät maailmasta paljon enemän kuin vanhempansa teini-iässä. Internetissä roikkumisessa on myös positiivisa puolia.
Ja samaan aikaan ovat täysin uusavuttomia mitä tulee normaaliarjessa pärjäämiseen, kuten siivoamiseen, tiskaamiseen, ruoanlaittoon, raha-asioihin, pyykinpesuun jne.
Jos ovat, niin sehän tarkoittaa vain sitä, että heidän vanhempansa eivät ole huolehtineet näiden taitojen opettamisesta.
Minun mielestä nykypäivän teinipojat ovat hyvin fiksuja ja komeampia vielä kuin takavuosina. Kaikilla on niin siistit vaatteet ja tukat kammattuna kun heitä tuolla kylällä näkee ja kyllä on ilo käydä heidän kanssansa vähän iskemässä juttuakin välillä, kun ovat niin älykkäitä etenkin nuo lukiopojat.
t. gay setä
Teinitytöt pukeutuvat kauniisti ja ovat kohteliaita. Poikiin en ole niin kiinnittänyt huomioita.
Monesti kun näen teini-ikäisen niin ensimmäinen ajatus on että argh, tuollainen rasittava mölyäjä varmasti tuokin. Sitten se teini kohteliaasti hymyillen tervehtii ja avaa minulle oven ja kyllä se pelastaa päivän. Nuorisossa on tulevaisuus! Enkä ole mikään mummo, ihan perus kolmikymppinen nainen. Hävettää nämä omat ennakkoluulot varsinkin tuntemattomia kohtaan! Eräänkin kerran kikattelevat teinit ovat pysähtyneet kohdallani ja kohteliaasti kysyneet että saavatko silittää koiraani, ja ollaan juteltukin ihan normaaleja koirajuttuja siinä samalla.
Eniten teineissä pidän siitä että kyseenalaistavat asioita. Muistan kun itsekin olin teininä sellainen ja raivosin pahan maailman epäkohtia ja epäoikeudenmukaisuutta vastaan. Nyt vanhempana niihin on turtunut ja ne on vain jättänyt huomiotta, vaikka ne ovat edelleen olemassa. Kun teini kyselee ja kyseenalaistaa, siinä tulee mietittyä omaakin käyttäytymistä. Onko asiat nyt vain pakko tehdä näin, onko se nyt aivan välttämätöntä?
Ihania ovat teinitytöt. Ei tarvitse puhua mitään syvällistä shaibaa, eikä tavarakaan ole vielä päässyt löystymään toisin kuin oman ikäisillä eukoilla.
- m39