Onko täällä suurperhekuumeilijoita?
Itse olen seitsemän lapsen äiti,kahdeksas saa tulla heti kun on tullakseen,lapset ovat 22-5v ja ollaan oltu yhdessä 25v.esikoinen tulee idäksi toukokuussa ja meistä tulee siten mummi ja pappa.ikää minulla 39v,miehellä 43.kaikki on loistavasti,asuntolaina maksettu ihan kohta talossa tilaa vielä vaikka parille lapselle,mökit on jo omia ja miehellä menestyvä yritys josta osaa nykyään pitää vapaatakin.oltu joskus asumuserossakin mut aina vaan haluttu toisiamme.nyt sit aletaan jännäämään kuinka meodän käy!
Kommentit (2)
Onnea teille yritykseen,täällä odotellaan kuukautisten alkamista ja säännöllistä kiertoa sit alkaa yritys,lupasin itselleni etten pety jos en enää tule raskaaksi,saadaan kyllä hoitaa lastenlapsia tulevaisuudessa varmasti.
Heips, tässä yksi suurperhekuumeilija😁
Olen 35 vuotias kuuden lapsen äiti. Viisi vanhinta lasta ovat ensimmäisestä avioliitosta iältään 15v, 14v., 10v, 8v. ja 6v. Toissa kesänä menin toistamiseen naimisiin ja meidän ensimmäinen yhteinen tyttö on nyt 10 kk. Miehelläni ei ole aikaisemmista suhteista lapsia ja hän on aivan myyty tästä perhe-elämästä. Aika pian tytön syntymän jälkeen aloimme puhumaan, jospa neidille kaveria yrittämään. Nyt ollaan yritetty elokuusta alkaen, kun imetyksen jälkeen hormonitoiminta palautui😊