Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako teitä muiden unet?

Vierailija
25.10.2016 |

Tuli mieleen, kun toisessa keskustelussa puhuttiin muiden valokuvien kiinnostavuudesta ja siellä mainittiin myös unet. Kiinnostaako teitä kuunnella muiden ihmisten unista?

Itseäni alkaa aina kyllästyttää kymmenen sekunnin jälkeen, kun joku kertoo uniseikkailuistaan. Joku pieni kuvaus hauskasta unitapahtumasta on ihan ok, mutta ketä kiinnostaa yksityiskohtainen selostus toisen unista?

Tarkat kuvailut siitä millaisessa huoneessa oli, ketä tapasi, mitä puhui, mitä oli päällä, miten yhtäkkiä olikin toisessa paikassa... Joo, olen itsekin nähnyt unia ja tiedän, että niissä voi tapahtua kaikenlaista. Miksi ihmeessä minua kiinnostaisi joku random tarina, jossa ei ole päätä eikä häntää? Monesti vielä todella tylsä tarina tyyliin "ensin olin Maijan kanssa vanhalla ala-asteellani ja söimme äitivainaani tekemää makaronilaatikkoa, mutta sitten yhtäkkiä olimmekin työpaikallani ja leivoimme pullaa, sekä tapasimme yhdysvaltain presidentin". Ahaa.

Jos joku teistä jaksaa kuunnella muiden uniselostuksia, niin kertokaa ihmeessä että mikä niissä kiinnostaa! Itse en vain ymmärrä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä unienkertojat ovat yleensä näitä, jotka muutenkin tykkäävät jutella itsestään. Niin ajattelevat, et ilmeisesti kaikkien pitää tykätä heidän unistaankin.

Riippuu kyllä unesta, jos se on oikeasi hauska tai erikoinen ja toinen on vaikka juuri herännyt ja alkaa selostamaan siitä. Niin mielestäni ihan hauska kuulla. Mutta sellaiset monologit joistain omista unista on kyllä harvinaisen tylsää kuultavaa.

Vierailija
2/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, booriiiing

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla aapun ja ykkösvastaajan kans.

Vierailija
4/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ihan pirusti.

t. murtovaras.

Vierailija
5/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne ovat minulle niitä harvoja asioita, jotka toisten ihmisten asioissa kiinnostavat. Kuuntelen mielelläni poikkitaiteellisia unitapahtumia.

Vierailija
6/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Unista kertominen on ehkä joillekin tapa täyttää hiljaisuus - joillekin hiljaisuus on tukalaa. Pitää keksiä jutunjuurta vaikka väkisin.

Vierailija
7/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vain jos ko. henkilö on esiintynyt unessani tai max 5 sekuntia jos unessani oli jotain todella hassua, esim. olin unessani koripallo jota heiteltiin työpaikan roskikseen.

Vierailija
8/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin toissayönä ihan mielettömän kaunista unta! Olisin halunnut kertoa siitä miehelleni, mutta häntä ei kiinnostanut. En sitten väkisin kertonut. Säilöin tuon unen mieleni sopukoihin ja muistelen sitä välillä. :)

Vierailija
9/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on hauskoja, jos ei kuitenkaan jäädä tarinoimaan liian pitkäksi aikaa.

Vierailija
10/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aika kiusallista kuultavaa ja monesti olen aika vaivaantunut, kun eräs tietty ihminen alkaa näistä unista selostamaan. Jotenkin ei tunnu kovin "relevantilta" esittää mitään lisäkysymyksiäkään toisen unista.

Yleensä menee siis niin, että toinen selostaa 10min jotakin "hauskaa" unta ja sitten itse naurahdan ja kommentoin vaivaantuneesti jotakin"olipas jännä!"

Silti tämä henkilö ei ymmärrä, että toisia ei välttämättä kiinnosta hänen unensa yhtä paljon, kuin häntä itseään.

Vierailija
11/11 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ne ovat minulle niitä harvoja asioita, jotka toisten ihmisten asioissa kiinnostavat. Kuuntelen mielelläni poikkitaiteellisia unitapahtumia.

Oikeasti, siis vaikka selostus olisi pitkä ja yksityiskohtainenkin? Hassua.

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme