Mitä voi tehdä jos on liian iso pää?
Mitä semmoiselle asialle voi tehdä jos on ruma ja liian iso pää? Lihavat voi laihduttaa ja muuttaa ruokavaliotaan, laihat hankkia lihaksia ja aina voi ostaa uusia vaatteita tai käydä kampaajalla, mutta tälle asialle ei mahda mitään :(
Kommentit (11)
Yhdellä afrikkalaisella heimolla on sellaista jauhetta joka kutistaa pään kun sitä vaan ripottelee päälaelle. Ja tämä tarina on tosi, näin sen Beetlejuicessa!
Minulla on iso pää. Onneksi minulla on myös tuuheat luonnonkiharat hiukset, joten pään varsinaiset mitat jäävät kutrien hämärään.
Sitä voi varmaan viilata pienemmäksi tai muuten kasvattaa kroppaa niin pää ei näytä isolta.
Pyytää äidiltä kauniisti anteeksi.
Normaalipainoinen ei tosiaan voi mitään, mutta lihava saattaa olla lihava myös päästään. Niin hullulta kuin se kuulostaakin. Tuksu on nykykunnossaan oiva esimerkki tästä, sillä on pää kasvanut samassa suhteessa mahan kanssa. Ilmeisesti toisilla ylipaino kertyy (ensimmäisenä) ja enimmäkseen vyötärön yläpuolelle ja silloin turpoaa myös hartiat/käsivarret/kaula/niska/leuka/posket/ja koko pää.
Jos muun ruhon kasvattaa isokse ja pulleaksi niin se pää kutistuu suhteessa. Muskelimiehestä myös huomaa jos on muuttunut luikusta isoksi pää pieneneeeeeeeeeeee
Näin miehenä asiaa kummasti auttoi 20 kiloa lisää lihasta. Nyt tuo kuula näyttää ihan sopusuhtaiselta :D
Kuinka iso pääsi on? Minulla päänympärys 59 cm ja vaikeuksia löytää esimerkiksi tarpeeksi isoja hattuja ja kesälakkeja.
Mutta tässä lohdutusta: Jos kuulin uutisen oikein, niin isopäinen vauva voi olla melkoisen älykäs :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liian iso? Mulla on iso pää naiseksi mutta ei siitä ole koskaan ollut mitään haittaa. Ei se myöskään tee siitä rumaa, eikä toisaalta rumaa naamaa pelasta pienuus.
On aina parempi jos on pieni pää ja on kaunis.
Ei kukaan halua olla isopäinen ja ruma!
Mikä on liian iso? Mulla on iso pää naiseksi mutta ei siitä ole koskaan ollut mitään haittaa. Ei se myöskään tee siitä rumaa, eikä toisaalta rumaa naamaa pelasta pienuus.