Tehkääpä yhdys sana testi !
15/15 oikein! :)
Kommentit (13)
7/15
Joo tiesin kyllä mutta näin huono O_O
14/15, sen kaupungin kohdalla meni mönkään kun kuvittelin sen olevan sama englanniksi ja suomeksi.
Näpyttelin tuon testin Iltiksen kautta toistakymmentä kertaa huvikseni hetkeäkään harkitsematta ja sain joka kerralla 15/15. Lieventävä asianhaara on se, että olen ammattikirjoittaja, jonka olennaisen työkalun hallintaa tuossa testataan.
Tuossa testissä on virheitä. Tällä kertaa niitä ei näkynyt, mutta ihmettelenpä kuitenkin sitä, kuuluuko "Hongkong" välttämättä suomenkieliseen yhdyssanakokeeseen.
13/15. Olen siihen melko tyytyväinen :) Sitä se teettää kun Word-ohjelmakin korjaa kaikki yhdyssanavirheet nykyään. Ei tarvitse muistaa itse kaikkea.
15/15
Olisihan tuohon voinut vähän vaikeampiakin laittaa.
Sain täydet mutta kitisen silti vähän.
Ensi hoito tai auton asentaja voivat myös teoriassa olla oikein. Riippuen siitä mitä tarkoitetaan. Ambulanssissa annettava hoito on ensihoito ja seuraava hoitokerta on ensi hoito. Ja jos joku auto on asennettu lavaan kiinni autonäyttelyssä on työn tehnyt henkilö auton asentaja.
Vierailija kirjoitti:
Sain täydet mutta kitisen silti vähän.
Ensi hoito tai auton asentaja voivat myös teoriassa olla oikein. Riippuen siitä mitä tarkoitetaan. Ambulanssissa annettava hoito on ensihoito ja seuraava hoitokerta on ensi hoito. Ja jos joku auto on asennettu lavaan kiinni autonäyttelyssä on työn tehnyt henkilö auton asentaja.
Totta. Samoin "ensi-ilta" ja "ensi ilta" ovat kumpikin oikein. Ne vain tarkoittavat eri asiaa.
Laittakaapa tuloksia!