Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettiko joku muukin The Walking Dead-sarjan katsomisen viime sunnuntain jakson takia?

Vierailija
25.10.2016 |

Minulla jäi kyllä The Walking Deadin katsominen tähän. Meni ihan yksinkertaisesti yli. Sen verran järkyttävää ja raakaa settiä oli, että tuli ihan fyysisesti huono olo. Kuinka sairas täytyy olla, että nauttii tuollaisen katselusta? Hyi olkoon.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vahingossakaan avaa tapahtumia tuon enempään...

Vierailija
2/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siinä oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt ihmisyöjä zombien teurastusta käsittelevässä sarjassa voi mitään yllättäviä raakuuksia tapahtua.

Vierailija
4/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on ollut raaka. Mikä kohta nyt sitten oli niin kamala?

Vierailija
5/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lopettanut. Olen ihan koukussa tähän sarjaan :D kaikki aijemman tuotantokaudet olen ostanut ja tämän 7.kaudenkin kunhan se tulee aikanaan myyntii. Sitten aloitan taas maratoonin..

Vierailija
6/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut jo ajat sitten.

Vierailija
7/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat lopetin, nythän siitä sarjasta tuli seksikäs uuden pahiksen myötä. 

Vierailija
8/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meinasi oksennus lentää vaikka luulin olevani kovakin luu. En halua enää katsoa sarjaa.

Vierailija
9/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti kyllä totta kai tietää, mihin viime kaudella jäätiin. Mutta tuollainen väkivalta oli jo tarpeetonta jopa Walking deadissa. 

[SPOILERI/]Uusi pahis näyttää kaapin paikan, ja hakkaan kahden päähenkilön pään tuusan nuuskaksi muiden edessä, ja melkein saa Rickin katkaisemaan Carlin käden jotta muiden henki säästyisi. Jaksossa kuoli se sotilas ja se alusta asti mukana ollut aasialaistaustainen mies.[/SPOILERI]

Katson vielä yhden jakson, koska kiinnostaa miten Megin raskaus sujuu vai sujuuko. Olisi tylsää, jos toinenkin nainen kuolisi taas synnytykseen. Mutta jos väkivalta jatkuu samana niin ei kiitos. Yksi pahis oli jo ihan tarpeeksi, ja se Terminus jo aivan typerä. 

Vierailija
10/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt ihmisyöjä zombien teurastusta käsittelevässä sarjassa voi mitään yllättäviä raakuuksia tapahtua.

Oletko nähnyt viime sunnuntain jakson?

Ap

Vierailija
11/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

the walking deadin väkivallan lopettamisen pyytäminen on kuin menisit metallican konserttiin ja käskisit niitten vääntää volat alas. älä sitten kato, se kapulakin kun on olemassa.

t. the walking deadia alusta asti katsonut ja todellakin katsomista jatkava

Vierailija
12/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut jo ajat sitten.

Kyllähän minä varsinaisen mielenkiintoni sarjaa kohtaan olen menettänyt aikoja sitten, mutta olen katsellut ihan sen takia, kun kerran olen aloittanut, ja aina silloin tällöin tuli joku ihan hyväkin jakso. Mutta nyt kyllä lopetin kokonaan.

Ap

Vierailija
13/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

the walking deadin väkivallan lopettamisen pyytäminen on kuin menisit metallican konserttiin ja käskisit niitten vääntää volat alas. älä sitten kato, se kapulakin kun on olemassa.

Ei kai kukaan väkivallan lopettamisesta ole mitään puhunutkaan. Ihmettelen, jos joku on sitä mieltä, että tuo väkivalta oli normaalin rajoissa ja sarjalle tyypillistä.

Ap

Vierailija
14/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kohtauksesta on jauhettu jo melkein vuosi, onhan siihen jokainen sarjasta jotain tietävä pystynyt jo valmistautumaan etukäteen henkisesti. Ei siis tuntunut niin pahalta, kun tiesi jo aika varmasti, ketkä kuolevat. Tosin se Glenn oli kyllä ehkä pieni yllätys, koska se on pelastettu ennenkin niin monesta pulasta.

Inhottava kohtaus joo, mutta onhan niitä ollut ennenkin. Kuvernööri oli mielestäni erittäin kuvottava ja rasittava, esim. Hershelin kuolema tuli silloin mulle ihan puskista.

Aika harva kai nauttii näiden mätkimis-silpomis-kidutusjuttujen katselusta, mutta ne nyt vain ovat osa sarjaa. Varmaan tekijöilläkin on paineet mennä koko ajan pitemmälle ja keksiä uusia järkytyskeinoja, kun melkein kaikki jo nähty.

Vierailija
15/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rick ja muut kohtasivat vihdoin kaltaisensa ja samassa painoluokassa leikkivän porukan. Alkoikin pikku hiljaa ärsyttämään, kun pissi nousi niillä päähän. Nehän tappo ihmisiä kuin liukuhihnalla ja se oli ok? Nyt katsotaan miten ne toimii, kun yhtä mulkero heppu on toisella puolella. Ja ainahan tuolla on veri lentänyt, viime kauden finaalista tuli varostuskin, koska niin raaka.

Vierailija
16/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan väkivallan lopettamisesta ole mitään puhunutkaan. Ihmettelen, jos joku on sitä mieltä, että tuo väkivalta oli normaalin rajoissa ja sarjalle tyypillistä.

Ap

😆

Vierailija
17/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koukussa alust asti.

Kiitollinen siitä että tv-sarja ei ole niin raaka kuin piirretty, vauva sai elää eikä Kuvernööri raiskannut Michonnea näin esimerkiksi.

Tavallaan tiesin että ovat viemässä tv-sarjaa uudelle tasolle, mutta en ollut varautunut tuohon eiliseen.

Varsinkin se Glenin kuolema... ja se käsikatkaisujuttu.

Aion kyllä katsoa seuraavankin jakson, mutta ei haittaa että jää puolet katsomatta koska pääsen myöhään töistä.

Vierailija
18/18 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Mietin myös että hiukan yli oli jo tietyllätapaa menty. Toi oli vähän jo ns "turhaa" väkivaltaa eikä oikeestaan liity enää alkuperäseen pointtiin, jossa tarkoitus on seurata, millätavoin ihmiset toimii tai reagoi tollasessa maailmassa. Nyt on jo näitä väkivaltaisia johtajia ollu ja tää veti tän jotenkin turhan pitkälle. En ihan tajunnu miksi. On viimekausina tuntunut et sarjaa tehdään enää vaan rahan vuoksi ja ihmisten loogiset käyttäytymiset on ihan unohdettu. Ärsyttää kun mielenkiintoinen sarja on pilattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi