Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en vaan ymmärrä nykypäivän kakkuja

Vierailija
25.10.2016 |

Tehdään ihan törkeän hienoja kakkuja, missä kaikki koristeet ovat syötäviä ja sokerista tehtyjä, ja niitä on sitten joissain kakuissa jopa enemmän kuin itse kakkua mutta eihän kukaan niitä syö (jos nyt ei ole jotain hyvää suklaata käytetty) ja sokerimassa kaavitaan kakun päältä pois koska sitä on niin paljon ettei sitä voi syödä.
Mihin on hävinnyt ajatus että kakun kuuluisi olla näyttävän lisäksi myös herkullinen, ja koristelut mietitään siltä pohjalta että mikä maistuisi hyvältä?

Kommentit (3)

1/3 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liputan niiden perinteisten kermakakkujen ja juustokakkujen perään. Noi sokerimassat ja marsipaanit ei maistu mielestäni kovinkaan hyvältä mutta ei niitä siltikään tule kaavittua lautasen reunalle kakkupalan päältä. En tosin ole vielä sellaista kakkua nähnyt, missä sokerimassaa on enemmän kuin itse kakkupohjaa ja täytteitä.

Vierailija
2/3 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kakut on sokerimassaa, sisustustyyli valkoinen, muoti 80-luvulla kulutettua vaatetta, kaupat S ja K.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Mä liputan niiden perinteisten kermakakkujen ja juustokakkujen perään. Noi sokerimassat ja marsipaanit ei maistu mielestäni kovinkaan hyvältä mutta ei niitä siltikään tule kaavittua lautasen reunalle kakkupalan päältä. En tosin ole vielä sellaista kakkua nähnyt, missä sokerimassaa on enemmän kuin itse kakkupohjaa ja täytteitä.

Esim. Tässä tuntuu olevan enemmän koristeita kuin kakkua. Hieno kyllä on. www.ullanunelma.fi/jewelpet-karusellikakku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän