Voiko raskausvatsa "ponnahtaa" päivässä? Vinkit vatsan piilotteluun sukujuhliin?
Tänään huomasin että vatsa pullottaa kunnolla (rvk 6) ja la on sukujuhla missä en vielä halua jäädä kiinni. Alkoholin välttelyy. Mulla on hyvä tekosyy (olen kuski) mutta jos vatsa jo pullottaa niin sitten ainakin jään kiinni kun yhdistää pullotuksen+juomattomuuden. Miten piilottaa ja onko muilla kasvanut vatsa yhdessä yössä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Legginsit ja tunika = oon muuten vaan lihonut. Muista näyttää järkyttyneeltä, jos joku kehtaa tulla arvailemaan jotain, vedät ison herneen nenään ja tuhahtelet ettei ole sopivaa tulla haukkumaan toista lihomisesta. Mitä tuo todellisuudessa taitaa ollakin, koska rv 6 ei tosiaan näy vielä mitään.
Mun vatsa on jo tämän linkin naisen vatsan kokoinen!
https://www.google.fi/search?q=raskausmaha&client=ms-android-huawei&prm…
Ap
Turvotusta tuo vielä on. Ei raskaus nyt noin aikasin näy! Eikä vatsa pullahda yhdessä yössä näkyviin (varsinkaan noilla viikoilla)
Laita joku väljä mekko tai paita joka peittää vatsan.
Taitaa raskaus olla pidemmällä kuin viikolla 6 😮 tai sitten ilmavaivoja. Oikeesti sulla on noin iso maha mitä linkissä olevalla naisella ??
en usko, että on rv6 jos maha on jo noin iso..
Mulla näkyi esikoista odottaessa suurinpiirtein rv18:lla ja silloinkin oli pienempi kuin kuvassa
"tuli syötyä leipää ja nyt on kauhee turbo päällä"
Toisessa ja kolmannessa raskaudessa tosi aikaisin pilkahti naha ja se oli turvotusta joka vaan ajan myötä muuttui vauvamahaksi. Maha ei kuitenkaan ollut sen isompi kuin ensimmäisessä tuli vaan aiemmin. Mustat vaatteet piilottaa figuuria. Musta mekko esim ja neuletakki/jakku jossa epätasainen helma niin ei erota välttämättä ellei katso sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa raskaus olla pidemmällä kuin viikolla 6 😮 tai sitten ilmavaivoja. Oikeesti sulla on noin iso maha mitä linkissä olevalla naisella ??
Paljoa pidemmällä ei voi olla ja vaikka olisi turvotusta, näytän silti sivuprofiilista raskaana olevalta naiselta.
Täytyy mennä vaateostoksille ja etsiä sen näköiset vaatteet että olen vain lihonnut viime näkemän.
Miten tuota turvotusta saa pois?
Ap
Jos vihreää teetä saa juoda raskaana, niin sillä saa nestettä kehosta pois. Varaudu juoksemaan yö vessassa jos juot päivän mittaan vihreää teetä.
Ap:lla jo vanhoja pohjia alla, jos noin iso raskausvatsa kuudennella viikolla.
Ja jos oot kuskina, niin otat sen tarjotun maljajuoman etkä ala kyselemään alkoholittoman perään siinä kohtaa (ellei ole maksettu henkilökunta tarjoilemassa, mut sukulaisilta et kysele). Juotat sen sitten vaan miehellesi jossain vaiheessa tai lasket jonnekin sivupöydälle ja unohdat.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos oot kuskina, niin otat sen tarjotun maljajuoman etkä ala kyselemään alkoholittoman perään siinä kohtaa (ellei ole maksettu henkilökunta tarjoilemassa, mut sukulaisilta et kysele). Juotat sen sitten vaan miehellesi jossain vaiheessa tai lasket jonnekin sivupöydälle ja unohdat.
Näin ajattelin tehdä ja maljan kohotushetkellä nostan juoman huulille ja pienen ajan päästä teen vaihdon miehen tyhjän lasin kanssa :)
Täytyy kokeilla tuota vihreää teetä jos se toimisi
Löysähkö jakku auki mekon tai muun asun päälle, niin pientä mahaa ei huomaa. Mahan kohdalle mahdollisimman yksiväristä jne, ja katseenkiinnittäjäksi vaikka isoja koruja korviin/kaulaan. Huivi ykdistettynä jakkuun peittää myös hyvin.
Legginsit ja tunika = oon muuten vaan lihonut. Muista näyttää järkyttyneeltä, jos joku kehtaa tulla arvailemaan jotain, vedät ison herneen nenään ja tuhahtelet ettei ole sopivaa tulla haukkumaan toista lihomisesta. Mitä tuo todellisuudessa taitaa ollakin, koska rv 6 ei tosiaan näy vielä mitään.