Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko vielä lastesi mennä huvipuistoon?

Vierailija
25.10.2016 |

Taas neljä ihmistä kuollut huvipuistossa, tällä kertaa Australiassa. Itse en anna lasten mennä enää huvipuistoihin enkä tivoliin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen antaisi?

Vierailija
2/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mennä. Olen kyllä aivan liian tietoinen huvipuisto-onnettomuuksista, ja minulla oli sellainen viidentoista vuoden tauko etten käynyt yhdessäkään. Mutta nyt omat lapset alkavat olla huvipuistoikäisiä ja on ollut pakkokin päästää. Tai ei ole pakko, mutta en voi kieltää heiltä jotakin joka "kuuluu" lapsuuten vain siksi että itse pelkään niin paljon. 

Nyt kesällä uskallauduin Särkänniemen Tornaadoon ja täytyy sanoa, että hymynkare nousi huulille silloin. Menin toisenkin kerran. Kunnes sitten taas muistin, että pelkään. 

Tämän uutisen lukeminen sai kyllä ahdistuksen päälle, mutta ei elämää voi elää niin että pelkää kaikkea koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään anna. Kotonakaan ei saa olla, koska kotiinsa on moni kuollut, useampi kuin neljä. Uimaan ei saa mennä, koska voi hukkua. Tien ylitys on ehdottomasti kiellettyä, sillä suojatiellä voi jäädä auton alle. Telttailu ei missään nimessä tule kysymykseen, kaikkihan muistavat Bodom-järven. Jne. jne. 

Vierailija
4/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin siitä, että lapseni menisivät huvipuiston härveleihin ahdistaa. Ap

Vierailija
5/5 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas neljä ihmistä kuollut huvipuistossa, tällä kertaa Australiassa. Itse en anna lasten mennä enää huvipuistoihin enkä tivoliin.

Mä olen jo kuplamuovittanut kaikki nurkat ja kääriny lapsukaiseni pumpuliin ettei sille vaan käy mitenkään.  Vaadin että kaikki kaapinkahvatkin vaihdettiin sellasiin missä ei ole teräviä kulmia ettei PIrkko-Erneri puhkase silmäänsä sellaiseen kun tavoittelee haarukkaa keittön tason päältä. Mut entäs jos naapurin Maija vahingossa ajaa sen päälle,,, pitää varmaan kytkeä lapsonen patteriin ettei käy  vahinkoa.

Kuule ap, toivon ettet tehnyt aloitusta tosissasi. Jos teit, säälin lapsiasi.