Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Humalainen mies sanoi minua liian hyvännäköiseksi. Mitä se miehet oikein tarkoittaa?

Vierailija
25.10.2016 |

Yleensä minulle ei kukaan puhu baareissa mitään, eikä lähesty. Tuijottaa vain, jos sitäkään. Mitä tuollainen kommentti tarkoittaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa. Mikset kysynyt?

Tuo "liian" tarkoittanee, ettei hän koe oloaan luontevaksi kanssasi. Voi se tarkoittaa sitäkin, että hän olettaa sinun olevan itserakas. Tai se voi tarkoittaa, että olet hänestä ylilaitettu.

(Mun mieheni sanoo "liian hyvännäköisiksi" sellaisia naisia, jotka ovat yliduunattuja korkokenkineen, minihameineen, räikeine meikkeineen, ripsenpidennyksineen jne. Kun kysyin, mitä hän sillä tarkoittaa, niin nimenomaan siis ylilaittautumista, semmoista venäläinen ilotyttö -lookia - ei positiivisesti siis kauneutta. Mutta se, mitä tuo sun kohtaama mies tarkoitti, on tietenkin vain arvailua)

Hiukset (omat ja oman väriset) oli kiharalla, meikkiä vain ripsari ja päällä tavallinen, povipituinen musta mekko. Ei tekokynsiä, ei korkeita korkoja. 

Kysyn teiltä siksi, kun yleensä kukaan ei lähesty eikä sano yhtään mitään. Joskus mietityttää että miksi. Onneksi ei tarvitse sinkkuna elellä kuitenkaan, olisi aika yksinäistä. 

Ap

sulla oli POVIpituinen mekko, ja vielä ihmettelet...

Vierailija
22/28 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa. Mikset kysynyt?

Tuo "liian" tarkoittanee, ettei hän koe oloaan luontevaksi kanssasi. Voi se tarkoittaa sitäkin, että hän olettaa sinun olevan itserakas. Tai se voi tarkoittaa, että olet hänestä ylilaitettu.

(Mun mieheni sanoo "liian hyvännäköisiksi" sellaisia naisia, jotka ovat yliduunattuja korkokenkineen, minihameineen, räikeine meikkeineen, ripsenpidennyksineen jne. Kun kysyin, mitä hän sillä tarkoittaa, niin nimenomaan siis ylilaittautumista, semmoista venäläinen ilotyttö -lookia - ei positiivisesti siis kauneutta. Mutta se, mitä tuo sun kohtaama mies tarkoitti, on tietenkin vain arvailua)

Voi jeesus :-D kumma kun HYVÄNNÄKÖNEN ei olekaan positiivinen sana. "Tuo nainen on aivan liian laittautunut! Hyi! Hän on siis LIIAN HYVÄNNÄKÖINEN."

:-D

Mun mies on erittäin kohtelias, ja hyvin, hyvin harvoin suostuu sanomaan kenestäkään mitään kielteistä, Tuon kertoi, kun kysyin. Ja nyttemmin olemme ottaneet termiyhdistelmän käyttöön aina, kun joku on meistä ylilaittautunut.

Hyvännäköiseksi ja seksikkääksi meillä saa vapaasti sanoa ketä vaan, ja useinkin kehumme muita naisia/miehiä. Emme ole kumpikaan mustasukkaisia, ja muiden nätteyden huomioiminen - siten, että kohde kuulee - on ilmaista meille, mutta kohteelle ilahduttavaa. Kyse ei siis ole siitä, etteikö mies saisi kutsua kauniita naisia kauniiksi.

Joten ihan turhaan siellä nyt melttoilet, metsään menee analyysisi.

Kuten sanoin, on aika mahdoton tietää, mitä ap:n kohtaama mies tarkoitti. Tuskin hän sitä nyt ihan pelkästään positiiviseksi tarkoitti, kun mukana oli sana "liian". Joko se oli eufemismi tälläytymiselle tai ylimieliselle vaikutelmalle TAI se sanoja tarkoitti ap:n saavan hänet itsensä epävarmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Olenko minä nyt hyvännäköinen,vai enkö minä nyt ole hyvännäköinen'. Mietihän itsestäsi tuota kysymystä nyt oikein   koko loppupäivän ajan .Saahan sen kulumaan niinkin.Minä en jaksa miettiä mitä joku tuntematon humalassa  sanoi jollekin yhtä tuntemattomalle eilen jossain kapakassa jossain päin Suomea.

Vierailija
24/28 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei okei,  Totuushan tulee lasten ja humalaisten suusta? 

Olet varmasti oikeasti hyvännäköinen.

Tai sitten se kuitenkin vain kokeili, josko lohkeaisi?

Vierailija
25/28 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä itse veikkaan että humalainen mies (ja nainenkin) sanoo aikalailla sen totuuden - tai siis sen mitä hän todella juuri sillä hetkellä päässään ajattelee. Vähän niinkuin lapsikin, ilman estoja. 

Minulle on sanottu mm. "vau, oot todella kaunis" 

Sitten toisaalta " miksi et hymyile, näytät vittuuntuneelta... siltä ettet viihdy? " 

Ja sitten sokerina pohjalla " onnee vauvasta.. mutta... en okkaan ennen nähnyt sua noin pulskana"

Vierailija
26/28 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle: liian hyvännäköinen = todella hyvännäköinen.

Tosin humalassa sanottuja kauneuskehuja usein seuraavana aamuna katuu, ei toki aina.

Vierailija
27/28 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/28 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset miehet nyt möläyttää heti, mitä ensmäiseksi mieleen tulee.   Älä välitä siitä, ei se varmaan pahaa tarkoittanut.