Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5 vuotta ja eka paketti kortsuja vielä kesken...

Pihalla oleva
25.10.2016 |

Mitä ihmettä pitäisi miehenä ajatella, kun lapsen syntymän jälkeen seksiä ollut niin harvakseltaan, että ei olla edes yhtä pakettia kortusuja saatu tyhjennettyä :( ? Viimeisen puolen vuoden aikana ollut seksiä n. 3 kertaa! Puolisoni on kaunis ja haluttavan näköinen ja aina silloin tällöin tämän hänelle kerronkin. Välillä hänellä pilkettä silmäkulmassakin asian suhteen mutta mitään ei silti tapahdu. Tuntuu kuin hän haluaisi seksiä... mutta ihan kuin seksi minun kanssa ei olisi se mitä hän haluaa.

Jo menneiltä vuosilta asian minulle hieman arka, koska puolisoni on ns hidas lämpiämään ja se että olen saanut hänet tyydytettyä on vaatinut minulta aikamoista keskittymistä ja oikeaa asennetta. Meillä ei todellakaan voida harrastaa mitään pikaista intohimoista naintia.

Alkaa pikku hiljaa ottaa miehisyyden päälle. Mielessä pyörii vain seksi laidasta laitaan. Pitäisikö käydä vieraissa ja saada itsetunto kuntoon? Ehkä tuosta olisi suhteessakin hyötyä kun kotona olisi mies eikä mikään hellanlettas puuroa keittelevä mies? Parisuhdeterapiaanko? Koittaa itse jaksaa ja odotella että kuvioihin astuu kolmas osapuoli, joka saa jomman kumman sukat pyörimään jaloissa.... ?

Kokemuksia? Mitä tehdä?

Yhteistä taivalta kuitenkin jo 10 vuotta takana ja yhteinen lapsi. Ihan kauheita riskejä ei perheen takia haluaisi ottaa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko asia otettava rouvan kanssa puheeksi?

Vierailija
2/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, eikä muutu miksikään pidemmän päälle.

Käy huorissa, niin me muutkin miehet tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä en suosittele, mutta ero olisi sitäkin parempi ratkaisu. Tsemppiä, tiedän että tuollainen elämä on vaikeaa. N25

Vierailija
4/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeps... Ongelmasta on kyllä puhuttu. No en ihan kyllä ole vieraissa käyntiä ehdottanut :D

Vierailija
5/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla oleva kirjoitti:

Yeps... Ongelmasta on kyllä puhuttu. No en ihan kyllä ole vieraissa käyntiä ehdottanut :D

No, mitä rouva sanoi?

Vierailija
6/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa rakastatar, minulla on useampi.

M43

Vierailija
7/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa rakastatar, minulla on useampi.

M43

Kai sellaisiakin palstailijoita on, jotka ihan oikeasti näihin viesteihin uskovat. Että miehellä on vaimo ja monia rakastajattaria ja silti hän surffailee työaikana vauvalehden seksipalstalla. Jep jep.

Vierailija
8/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samalainen mies. Lapsi nyt 2,5 v. ja lapsen syntymän jälkeen seksiä ollut alle 10 kertaa. Siihen tottuu ja enää tulee harvoin edes mieleen koko juttu.

Vierailija
9/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Aivan hölmöjä kommentteja on sinulle tullut edelle. On aivan normaalia, että synnytyksen (ja sitä ennen) jälkeen äidillä voi olla vaikeuksia syttyä seksille. Oma keho tuntuu erilaiselta kuin ennen raskautta ja hormoonit ovat edelleen myllerryksessä. Haluttomuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa rakastaako vaimosi sinua vai ei. Hän tarvitsee puolison kaiken tuen vauvan hoitoon - aluksihan vauvan ja äidin on syytäkin käpertyä pesimään ja perusturvaa tankkaamaan.

On hyvä, että puhut asiasta vaimosi kanssa. On myös hyvä, että tiedostat, että juuri tällä hetkellä tarvitset seksiä enemmän kuin hän. Oma käsi on oikein hyvä apu. Pidä itse huoli siitä, ettet elä liiallisissa paineissa, vaan hoidat turhat paineet itse ulos. Vaimoa voi sitten koittaa ottaa huomioon pienemmässä itsekkyydessä ja ajan kanssa. Aivan varmasti myös hän haluaa sinua jossain vaiheessa enemmän ja jos keskusteluyhteys on hyvä, myös haluaa auttaa paineissasi, vaikka ei itse olisikaan valmis yhdyntään.

Vierailija
10/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntuu kuin hän haluaisi seksiä... mutta ihan kuin seksi minun kanssa ei olisi se mitä hän haluaa."

Oletko kysynyt, mitä hän haluaa? Voisitko kenties tehdä jotain erilailla?

Vierailija
11/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs isä kirjoitti:

Hei,

Aivan hölmöjä kommentteja on sinulle tullut edelle. On aivan normaalia, että synnytyksen (ja sitä ennen) jälkeen äidillä voi olla vaikeuksia syttyä seksille. Oma keho tuntuu erilaiselta kuin ennen raskautta ja hormoonit ovat edelleen myllerryksessä. Haluttomuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa rakastaako vaimosi sinua vai ei. Hän tarvitsee puolison kaiken tuen vauvan hoitoon - aluksihan vauvan ja äidin on syytäkin käpertyä pesimään ja perusturvaa tankkaamaan.

On hyvä, että puhut asiasta vaimosi kanssa. On myös hyvä, että tiedostat, että juuri tällä hetkellä tarvitset seksiä enemmän kuin hän. Oma käsi on oikein hyvä apu. Pidä itse huoli siitä, ettet elä liiallisissa paineissa, vaan hoidat turhat paineet itse ulos. Vaimoa voi sitten koittaa ottaa huomioon pienemmässä itsekkyydessä ja ajan kanssa. Aivan varmasti myös hän haluaa sinua jossain vaiheessa enemmän ja jos keskusteluyhteys on hyvä, myös haluaa auttaa paineissasi, vaikka ei itse olisikaan valmis yhdyntään.

No niinpä... Olkaa vain tuntumaan että elän oman käden kanssa salaisessa fantasiamaailmassa :D Irtaannun päiväpäivältä ja viikkoviikolta tästä reaalielämästä. Hei oishan se helvetin kivaa nauttia oikean ihmisen kanssa halusta ja intohimosta tuntien että itsekin olet haluttava!

Vierailija
12/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu kuin hän haluaisi seksiä... mutta ihan kuin seksi minun kanssa ei olisi se mitä hän haluaa."

Puhuttu on... Ennen lasta kokeiltu kaikenlaista ja joku kuva haluista on :) Mutta siltikin tulee mieleen, että olen hyvä mies ja isä, mutta en se hyvä rakastaja.

Vierailija
13/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla oleva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttu on... Ennen lasta kokeiltu kaikenlaista ja joku kuva haluista on :) Mutta siltikin tulee mieleen, että olen hyvä mies ja isä, mutta en se hyvä rakastaja.

Takana 10 yhteistä vuotta ja sulla on joku kuva haluista? Ja puhuttu on? No, ei kai sitten ainakaan asiasta vaan jostain muusta.

Vierailija
14/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit on jotain 250 e / kk, eli tuon voit käyttää vapaasti huoriin. Koska erossa tuo olisi kuitenkin tulevaisuudessa kuluerä, joten nyt tuo raha on periaatteessa ilmaista rahaa.

Vierailija
15/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et 10 yhteisen vuoden jälkeen tiedä paremmin kumppanisi haluista? Tietääköhän vaimokaan sinun haluistasi, jos sinä et hänen? Miksette te ihmiset herrajumala kommunikoi!?

Vierailija
16/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokkopa se vieraissa ramppaaminen mitään auttaa, korkeintaan edesauttaa eroa. Keskustelkaa asioista täysin suoraan tai erotkaa. Tai sitten tyydyt nykyiseen. Siinä kai ne järkevimmät vaihtoehdot. Itse suosisin ensimmäistä.

Vierailija
17/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kuinka moni ehdottaa eroa tai jotain sinne päin olevaa :o Itse en missään vaiheessa ole pitänyt tuota vaihtoehtona!

Ja muutamalle kommentoijalle täytyy vielä edelleen toistaa, että keskusteltu on ja hyvinkin avoimesti asioista. Isoin ongelma tässä itseni kannalta tässä on osaltaan se, että olen koittanut tehdä kaiken oikein ja keskustella asioista sekä olla uskollinen ja auttavainen puoliso. Kaikesta edellä mainitusta huolimatta kaikki vain jatkuu kuin mistään ei olisi keskusteltu :(  Arki rullaa ja kaikki on näennäisesti hyvin. Seksi ja intohimo vain puuttuu :(

Vierailija
18/46 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla oleva kirjoitti:

Mielenkiintoista kuinka moni ehdottaa eroa tai jotain sinne päin olevaa :o Itse en missään vaiheessa ole pitänyt tuota vaihtoehtona!

Ja muutamalle kommentoijalle täytyy vielä edelleen toistaa, että keskusteltu on ja hyvinkin avoimesti asioista. Isoin ongelma tässä itseni kannalta tässä on osaltaan se, että olen koittanut tehdä kaiken oikein ja keskustella asioista sekä olla uskollinen ja auttavainen puoliso. Kaikesta edellä mainitusta huolimatta kaikki vain jatkuu kuin mistään ei olisi keskusteltu :(  Arki rullaa ja kaikki on näennäisesti hyvin. Seksi ja intohimo vain puuttuu :(

Yhtenä niistä kommentoijista voin kertoa, että vaikka sanot keskustelleesi vaimosi kanssa, niin jotenkin on vaikea uskoa tuohon. Jos vaimosi sanoi jonkun selkeän syyn, niin asioihin voi vaikuttaa, mutta kun saan kirjoituksistasi kuvan, ettet edes tunne kumppaniasi noin monen vuoden jälkeen.

Vierailija
19/46 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi joskus mukava kuulla jonkun täällä kertovan, kuinka seksielämä elpyi lapsen saamisen jälkeen aivan uusiin sfääreihin. Se tavallinen tarina vaan taitaa olla, että seksi on suhteessa hedelmöityksen hetkellä jo tehtävänsä täyttänyt.

Vierailija
20/46 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se kuule menee jotkut naiset eivät enää lämpene lapsen jälkeen koska se mies on vain se oma mies. Jos kulmille saapuu jännämies niin heti on housut jalassa ja selitykset että kun ett sinä ikinä.

Selitys on hormonit piste.

Sekittömyytesi jatkuu harmaaseen tapin jos jäät odottelemaan. asia pöydälle tai vaimo vaihton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi