Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten välttää katkeroituminen loppuiäksi siitä, että puolisolla on pidempi kausi jonka aikana seksi ei kiinnosta?

Vierailija
25.10.2016 |

Ja itseä kiinnostaa, mutta koska kumppania ei niin koko elämä tuntuu valuvan hukkaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Etsi uusi jonka kanssa halut/halujen määrä kohtaa. Mitä tuossa ryvetä? Helpompi se on myös toiselle osapuolelle kun yksi ei hengitä niskassa ja painosta seksiin koko ajan.

Vierailija
2/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Etsi uusi jonka kanssa halut/halujen määrä kohtaa. Mitä tuossa ryvetä? Helpompi se on myös toiselle osapuolelle kun yksi ei hengitä niskassa ja painosta seksiin koko ajan.

Oletko sitä mieltä siinäkin tapauksessa että kyseessä pikkulapsiperhe, eikä seksistä tähän mennessä ole ollut kuukaudenkaan taukoa, mutta sen huomaa ettei toista vain kiinnosta, mutta itse on sanonut kyseesssä olevan vain vaihe..? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nopeaa meinaat katkeroitua? Eiköhän ensi odotella rauhassa sen kauden päättymistä. Jos ei pääty, erotaan, jos seksiä halutaan.

Vierailija
4/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus hakea seksiä muualta, jos kumppania ei kiinnosta.

Vierailija
5/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee hyvin kun vaan sinnikkäästi uskottelet itsellesi että kyseessä on viaton vaihe kun seksi ei vaan syystä tai toisesta kiinnostele, eikä siitä että miehesi saa seksiä muualta kuin pikkulapsiarjen ryvettämältä taikinanaama-vaimolta.

Vierailija
6/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeaa meinaat katkeroitua? Eiköhän ensi odotella rauhassa sen kauden päättymistä. Jos ei pääty, erotaan, jos seksiä halutaan.

Miksi erota? Seksiä vaan muualta hakemaan.

Vierailija
7/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitä mieltä siinäkin tapauksessa että kyseessä pikkulapsiperhe, eikä seksistä tähän mennessä ole ollut kuukaudenkaan taukoa, mutta sen huomaa ettei toista vain kiinnosta, mutta itse on sanonut kyseesssä olevan vain vaihe..? Ap

Helpompi sinun olisi keskustella kumppanisi kanssa. Valitettavasti en voi hänen puolestaan vastata. Elän itse myös pikkulapsi aikaa, seksiä on välillä paljon ja välillä on kausia että sitä ei ole.

Mikäli kyseessä on oikeasti vain vaihe, se menee ohi. Anna aikaa ja keskustelkaa. Eron ottaisin tosissani puheeksi sitten mikäli toinen käyttää seksittömyyttä kiristäkseen tai ei vaan halua lukuisista yrityksistä huolimatta edes keskustella haluttomuudesta.

-1

Vierailija
8/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteiseloa 23 vuotta. Ei seksi jatkuvaan haluta ja ole ykkösasia elämässä. Täs joku vuosi sitten mua ei kiinnostanu vähääkään... jotenkin mies jopa inhotti. Seksiä kuitenkin oli. En koskaan ole täysin kieltäytyny.

Nyt taas ihan ok. Neljäkin kertaa viikossa... Yhteiselo on muuten ollut aina sopuisaa ja mukavaa. Eli ei sitä nyt heti kannata erota jos sattuu seksitön kausi. Saattaa olla ohimenevää. Tosin tiedän naisia jotka lapset saatuaan ovat muuttunet haluttomiksi lopullisesti. Kuulema koirakin on kiinnostavampi kuin ajatus seksistä 😃

Vierailija
9/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sin kirjoitti:

Kaikki menee hyvin kun vaan sinnikkäästi uskottelet itsellesi että kyseessä on viaton vaihe kun seksi ei vaan syystä tai toisesta kiinnostele, eikä siitä että miehesi saa seksiä muualta kuin pikkulapsiarjen ryvettämältä taikinanaama-vaimolta.

Mitä tyydytystä saat siitä, että puhut noin rumasti ihmiselle joka kärsii? Pikkulapsiperheen äitiys ei kyllä näy naamastani eikä vartalostani.

Juuri eilen sanoin miehelle että en edes halua keskustella, ei keskustelu auta siihen että kaipaan toimintaa.

Ap

Vierailija
10/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itseä kiinnostaa, mutta koska kumppania ei niin koko elämä tuntuu valuvan hukkaan.

EI Kai seksin puute voi elämää pilata. Jos voi, ero on hyvä ratkaisu.

Vierailija
11/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI Kai seksin puute voi elämää pilata. Jos voi, ero on hyvä ratkaisu.

No kyllä se todellakin pilaa. Ei elämä ole elämisen arvoista, jos itseltä evätään suurinta nautintoa tuottava asia vain siksi, ettei toista enää huvita. Ap

Vierailija
12/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, hanki dildo jos vain nautintoa haluat.

Ja ei, jos suhde on terve, ei sitä haluton kausi pilaa. Elämää se taas ei pilaa kuin nymfoilla ja häntäheikeillä. Normaali ihminen kestää kyllä ilman seksiä, katsos kun useimmat osaavat tyydyttää itsensä.

Vierailija
13/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi katkeroitua loppuelämäkseen S eksittömän kauden jälkeen? Oletko tyhmä vai itsekäs?

Mä olen ollut saman miehen kanssa 20 vuotta ja seksittömiä kausia on ollut monta ja pitkiäkin aikoja. Jossain vaiheessa seksiä oli kahden kuukauden välein.

Mies ei ole valittanut eikä katkeroitunut.

Nyt mä haluan nyt enemmän kuin koskaan ennen. Ei ole pieniä lapsia, ei työstressiä, ei ehkäisystressiä miehen käytyä vasektomiassa jne.

Haluan joka päivä. Useasti päivässä monesti, mutta se ei ole mahdollista aina.

Olisihan mies voinut kypsyä kuiviin kausiin ja hakea parempaa seuraa, mutta vältän ettei olisi kovin helpolla löytänyt yhtä himokasta naista kuin mä olen nyt.

Vierailija
14/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika onnetonta pitää olla, jos elämä menee hukkaan tuossa. Itse en sinkkumiehenä ole saanut kohta 10 vuoteen seksiä enkä koe, että elämä olisi mitenkään mennyt hukkaan

Vierailija
15/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kausi tarkoita sitä, että se joskus loppuu?

Vierailija
16/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, hanki dildo jos vain nautintoa haluat.

Ja ei, jos suhde on terve, ei sitä haluton kausi pilaa. Elämää se taas ei pilaa kuin nymfoilla ja häntäheikeillä. Normaali ihminen kestää kyllä ilman seksiä, katsos kun useimmat osaavat tyydyttää itsensä.

...? Luuletko etten omista niitä jo monta? Onhan se nyt nautinnon kannalta aivan eri asia tehdä itse itselleen asioita kuin että halukas mies niitä tekee. Ja kun samaan aikaan tiedän, että muille naisille niin tehdään ihan miehen toimesta. Ap

Vierailija
17/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks kausi tarkoita sitä, että se joskus loppuu?

Mies on antanut ymmärtää että kyseessä on kausi joka loppuu, mutta eihän siitä ole mitään takeita ja kuinka monta vuotta mun pitäisi jaksaa sitä odottaa päivä päivältä katkerampana?! Ap

Vierailija
18/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäkö siellä vinkuu? Joko kakkosvaimokin sai tarpeekseen jatkuvasta vonkaamisesta?

Vierailija
19/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/31 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ikisinkkumiehille sanotaan, että on epäkypsää mitata elämänlaatuaan seksin määrällä. Eikö VÄHINTÄÄN sama päde parisuhteessa eläville? Teillä on sentään kumppani ja lapset, vaikkei ehkä seksiä. Ja te sentään yleensä saatte sitä seksiä viimeistään siinä kohtaa kun eroatte. Me emme saa koskaan.