Miten kertoa lapselle, että Saara Aalto ei vieläkään pudonnut X-Factorista?
Lapseni ovat koko syksyn odottaneet, että Saara putoaisi. Olen luvannut, että saavat pitää kaveriensa kanssa putoamisbileet. Tuloslähetykset ovat yhtä helvettiä, kun aina se menee jatkoon, vaikka tälläkin palstalla jo ajat sitten luvattiin, että Saara olisi pudonnut. Mieheni ei tukenut minua tässä ongelmassa, joten jätin sen viime viikon tuloslähetyksen jälkeen.
En tiedä mitä tekisin. Auttaisiko Cheekin kanssa paneminen? Olen siis 165 cm pitkä ja painan sen 61 kg.
Kommentit (5)
gfhfgh kirjoitti:
Lapseni ovat koko syksyn odottaneet, että Saara putoaisi. Olen luvannut, että saavat pitää kaveriensa kanssa putoamisbileet. Tuloslähetykset ovat yhtä helvettiä, kun aina se menee jatkoon, vaikka tälläkin palstalla jo ajat sitten luvattiin, että Saara olisi pudonnut. Mieheni ei tukenut minua tässä ongelmassa, joten jätin sen viime viikon tuloslähetyksen jälkeen.
En tiedä mitä tekisin. Auttaisiko Cheekin kanssa paneminen? Olen siis 165 cm pitkä ja painan sen 61 kg.
Milloin kävit viimeksi lääkärissä?
Kerro lapsellesi näin:
"Luin aihe vapaa foorumilta mammojen kirjoituksia siitä että Saara tipahtaa heti ensimäisessä erässä, kun näin ei käynyt, niin sitten kerrottiin että Saara putoaa seuraavassa jne.. Menin itse jotenkin shokkiin kun mammojen tieto ei pitänytkään paikkaansa, se kolahti vähän liian lähelle, sillä kukaan ei näistä asioista voi paremmin tietää kuin kotona lastaan hoitava mamma.
En tiedä miten tästä eteenpäin voi jatkaa, jotenkin täytyy keksiä suunnitelma että syyn tähän voisi siirtää miehille. Hemetti kun Saaran kaverikin on nainen.
Kuka on se sika joka on sekoittanut mammojen kristallipallon? Se täytyy jättää ja heti!"
Eikös se jo pari kertaa ole pudonnut?
Olisit tallentanut ne ja näytä nyt sitten uudestaan ja pillahdat vielä itkuun siinä kohtaa niin eiköhän ne usko.
On taidettu Saaraa äänestää myös Suomesta.
Cheek on homo ja powerbottom! Jos painaisit Tauskia?