Apuva! Miten saan purkan pois lapsen päästä?
Onko kellää mitää niksiä? Purkka talmaantui pojan päähän. Tukkaa jo leikkasin mutta se saakelin jenkki on kiinni sen päänahassa!!
Kommentit (17)
Laita lapsi tunniksi pariksi pakastimeen. Jäätynyt purkka irtoaa helposti.
Rasvalla hieroen. Margariini, voi tai ruokaöljy. Ja sit kun kaikki on irti niin pesu shampoolla tai tarvittaessa Fairylla joka ei kyllä ole kovin mieto käsittely. Ei tarvii poistaa karvan karvaa.
IISAKSONNI kirjoitti:
Kaada tinneriä päähän (omaasi ja lapsen), jollei lähe ni koita lämmittää päätä sytkärillä...
-IISAK SONNI
Koitettu, ei nyky- tinneri edes leimahda.
Vierailija kirjoitti:
Rasvalla hieroen. Margariini, voi tai ruokaöljy. Ja sit kun kaikki on irti niin pesu shampoolla tai tarvittaessa Fairylla joka ei kyllä ole kovin mieto käsittely. Ei tarvii poistaa karvan karvaa.
Oolrait, tää lähtee koitantaan. Thänks.
Vierailija kirjoitti:
Laita lapsi tunniksi pariksi pakastimeen. Jäätynyt purkka irtoaa helposti.
Koitettu, purkka ei lähtenyt mutta tulipa sulatettua pakkanen.
Väiti kirjoitti:
IISAKSONNI kirjoitti:
Kaada tinneriä päähän (omaasi ja lapsen), jollei lähe ni koita lämmittää päätä sytkärillä...
-IISAK SONNIKoitettu, ei nyky- tinneri edes leimahda.
Ahaa, mulla on aika vanha tuo tinneripullo kunnei usein tuu käytettyy, se vielä on tulenarkaa.
No voelä purkasta: Teboilin/nesteen asemalle, ja siitä letkusta suihku 95e10 bensaa päähän suihkuna, joissei irtoa vieläkään niin lämmitä purkkaa sytkärillä.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Anna olla pennun päässä. Siitäpähän oppii. Jos oppii.
IISAKSONNI kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
IISAKSONNI kirjoitti:
Ahaa, mulla on aika vanha tuo tinneripullo kunnei usein tuu käytettyy, se vielä on tulenarkaa.
No voelä purkasta: Teboilin/nesteen asemalle, ja siitä letkusta suihku 95e10 bensaa päähän suihkuna, joissei irtoa vieläkään niin lämmitä purkkaa sytkärillä.
-IISAK SONNI
Öhöhöhöhöö.... Tai kakalla tai pissalla!! Tai oksennuksella tai pippelillä! Mun 7- veellä on ihan samat jutut kuin sulla.
Et ole edes näppärä.
Väiti kirjoitti:
IISAKSONNI kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
IISAKSONNI kirjoitti:
-IISAK SONNIÖhöhöhöhöö.... Tai kakalla tai pissalla!! Tai oksennuksella tai pippelillä! Mun 7- veellä on ihan samat jutut kuin sulla.
Et ole edes näppärä.
7-vees on keksinyt poistaa purkan bensalla ja sinä et, pointsit sille kun on äiteetänsä fiksumpi, nyt sinne pensikselle mars!
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Vierailija kirjoitti:
Oppii mitä??? Siis häh?
IISAKSONNI kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
IISAKSONNI kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
IISAKSONNI kirjoitti:
-IISAK SONNIÖhöhöhöhöö.... Tai kakalla tai pissalla!! Tai oksennuksella tai pippelillä! Mun 7- veellä on ihan samat jutut kuin sulla.
Et ole edes näppärä.7-vees on keksinyt poistaa purkan bensalla ja sinä et, pointsit sille kun on äiteetänsä fiksumpi, nyt sinne pensikselle mars!
-IISAK SONNI
Ei ole keksinyt. Missä minä niin sanoin? Tyhymä...
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppii mitä??? Siis häh?
Sen ettei lähmää purkkaa päähänsä, jos tuntuu sen jälkeen kurjalta. Ja ehkä oppii senkin, että purkka kuuluu pitää suussa aikansa ja sen jälkeen laittaa roskikseen - ei päähän.
Vierailija kirjoitti:
Länttää siihen rusetti tai tarra
Heh heh, no mieli tekis.. Se oli vielä mustaa hopeetohvee purkkaa..
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppii mitä??? Siis häh?
Sen ettei lähmää purkkaa päähänsä, jos tuntuu sen jälkeen kurjalta. Ja ehkä oppii senkin, että purkka kuuluu pitää suussa aikansa ja sen jälkeen laittaa roskikseen - ei päähän.
Mistäs sinä tiedät miten se purkka sinne päähän joutu?
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppii mitä??? Siis häh?
Mistäs sinä tiedät miten se purkka sinne päähän joutu?
Älä rupea ennustajaksi.. Vituilleen menee..;)
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä