Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa sinkkunaisia joiden elämä ei pyöri koirien ympärillä?

25.10.2016 |

Mulla on ehkä vaan huono mäihä koska en itse ole suuri koirien ystävä, mutta kaikki Tinder-tuttavuudet joiden kanssa keskustelu etenee pidemmälle sattuvat olemaan naimisissa koiriensa kanssa. Ja ne, joilla ei ole koiria, eivät kiinnostu minusta.

Tämä on niin uskomattoman yleistä juuri naisten keskuudessa, että kyse on kai jostain yksinäisyyden helpottamisesta??

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi tuohonkaan, että jokaisen ihmisen pitäisi opetella pitämään koirista ja sopeutumaan. Ei elämän tarvitse aina pyöriä niiden ympärillä.

Vierailija
22/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten hyvä kysymys. Joka kerta kun tapaa mukavan naisen, ja paljastuu että sillä on jotain typeriä koiria/ koira, niin tekee mieli mennä sen naisen kotiin jonkun teleskooppipampun kanssa ja pistää koira/-t niin ojennukseen, ettei enää pilaa parisuhteita. En tajua miksi sinkkunaiset ottavat koiria. Eivätkö naiset tajua, että koira pyrkii parhaansa mukaan erottamaan naisen miehistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran voi lopettaa, jos siihen kyllästyy. Miestä on vaikeampi ottaa hengiltä.

Miehen voi kuitenkin aina heittää ovesta ulos ja mies pärjää ihan itsekin. Koiraa taas ei voi kadulle heittää. 

Vierailija
24/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira, mutta elämäni ei pyöri koiran ympärillä. Enemmän työni vie aikaani kuin koirani. 

Vierailija
25/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Mun elämä pyörii mirrini ympärillä.

Vierailija
26/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24 treffit:

ei lemmikkejä 3173 / 26043

Vierailija
27/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että naiset joilla ei ole koiria eivät kiinnostu sinusta. Ehkä muistutat jotenkin koiraa?

Vierailija
28/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koiraa ja olen myös tinderissä. Olen kyllä muuten vain tosi vaikea tapaus.

No ihan samat sanat.

Vierailija
29/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten hyvä kysymys. Joka kerta kun tapaa mukavan naisen, ja paljastuu että sillä on jotain typeriä koiria/ koira, niin tekee mieli mennä sen naisen kotiin jonkun teleskooppipampun kanssa ja pistää koira/-t niin ojennukseen, ettei enää pilaa parisuhteita. En tajua miksi sinkkunaiset ottavat koiria. Eivätkö naiset tajua, että koira pyrkii parhaansa mukaan erottamaan naisen miehistä?

Hyvä että niillä mukavilta naisilla on koirat niin pääsee helposti eroon noin "mukavasta" miehestä.

Vierailija
30/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa miehenä.

Tinderissä lähes kaikilla vastaantulevilla naisilla on koira. Huoh.

1. Ne vie paljon aikaa omistajalta

2. Ne pyörii jaloissa koko ajan, halusit tai et

3. Ne räksyttää

Vierailija
31/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mustasukkainen kun ei olisikaan naisen elämän keskipiste ja joku muukin saisi huomiota ja hellyyttä. Ei lainkaan isämateriaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä