Nainen, kumpi tekee kadulla kävelevästä miehestä enemmän näkymättömän sinulle?
Se että mies kävelee ruman, mutta hoikan naisen kanssa vai sievän, mutta lihavan naisen kanssa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mä tuotan pikku venäläisefektin sillä, että laitan korkeat korot ja aitokarvaisen hyvälaatuisen toppatakin ja vahvan meikin. Oon koroilla ukkoani noin 15cm pidempi :) hyvin ihmiset töllää :D
Voin vakuuttaa, että se töllääminen tuskin on siitä syystä, että olisitte tasokkaan ja tyylikkään näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuotan pikku venäläisefektin sillä, että laitan korkeat korot ja aitokarvaisen hyvälaatuisen toppatakin ja vahvan meikin. Oon koroilla ukkoani noin 15cm pidempi :) hyvin ihmiset töllää :D
Voin vakuuttaa, että se töllääminen tuskin on siitä syystä, että olisitte tasokkaan ja tyylikkään näköisiä.
Heh. Tuotan tuon tölläysefektin ihan yksinänikin kävellessäni. Ja voin vakuuttaa, että ihan positiivisessa mielessä. Ja kyllä mieheni on keskimääräistä suomalaista miestä tyylikkämpi. Laskin kerran, että hänellä on yli sadan euron kauluspaitoja kaapissaan noin 100 kpltta. Ja kenkiä ostaa varmaan melkein 10 paria vuodessa. Pakko kai näitä on olla, kun tuolla ulkomailla istuskelee eri yhtiöiden hallituksissa. Onneksi ehtii joskus Suomessakin piipahtaan.
Mites tämä?
"I don't generally post here but I saw a comment from a female user on another site and it was so perfect that I had to share it. To set the scene: a girl made a post complaining that one of her male friends was simply using his fat girlfriend for sex; waiting around until he found someone better. In response to this, one of the top female users on the site gave the following response: https://i.sli.mg/KxSKFC.png
This doesn't seem real.
When women see a guy with an obese girlfriend, that guy basically becomes a non-entity to them -- even if he's hot.
like, basically he has just disqualified himself for every woman who's seen him with that girlfriend (and all those women's friends, too).
Harsh reality, but, reality nonetheless. Women don't want themselves basically put in the same league as the girlfriend.
So... on the off-chance that this is actually real... this guy is totally fucking up his own plan. lol."
Olen ainakin sen huomannut itse, että kun olen liikkeellä kauniin siskoni kanssa, niin naiset katsovat minua selvästi enemmän kuin jos olisin yksin.
-ap
En ole koko elämäni aikana edes tullut ajatelleeksi vastasntulevien miesten seuralaisia. Absurdi ja vaikeasti edes hahmotettava asia. Huomioni kiinnittää vain joko todella komea mies tai todella söpö vauva. Jälkimmäisessä tosin katson sitä vauvaa enkä miestä joka sen kanssa liikkuu. Ylipäänsä komea yksin liikkuva mies kiinnittää huomion ja jos mies näyttää varatulta ja liikkuu jonkun naisen kanssa, niin hänestä tulee ikäänkuin ilmaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä?
"I don't generally post here but I saw a comment from a female user on another site and it was so perfect that I had to share it. To set the scene: a girl made a post complaining that one of her male friends was simply using his fat girlfriend for sex; waiting around until he found someone better. In response to this, one of the top female users on the site gave the following response: https://i.sli.mg/KxSKFC.png
This doesn't seem real.
When women see a guy with an obese girlfriend, that guy basically becomes a non-entity to them -- even if he's hot.
like, basically he has just disqualified himself for every woman who's seen him with that girlfriend (and all those women's friends, too).
Harsh reality, but, reality nonetheless. Women don't want themselves basically put in the same league as the girlfriend.
So... on the off-chance that this is actually real... this guy is totally fucking up his own plan. lol."
Olen ainakin sen huomannut itse, että kun olen liikkeellä kauniin siskoni kanssa, niin naiset katsovat minua selvästi enemmän kuin jos olisin yksin.
-ap
Kyllähän nämä teoriat alkavat varmaan tuntua sinusta tosi järkeviltä, kun vietät kaiken aikasi lähinnä netissä samanmielisten seurassa.
Naiset (useimmat miehetkään) eivät ajattele mitään tuollaisia epämääräisiä tasoja kun on kyse ihan normaaleista ihmisistä. Ihan sama, onko kiinnostavan miehen seuralainen tai eksä vähän pyöreä, laiha, tumma vai vaalea. Silloin asialla on merkitystä, jos mies hengailee jonkun haisevan raivohullun puliakan kanssa, silloin tulee kyllä mieleen että onkohan tuo mies nyt ihan sen tasoinen miltä näyttää.
En ymmärrä kysymystä. Jos kerran on näkymätön niin miten voi olla enemmän näkymätön? Määritteleekö tämä näkymätön henkilö itse sen kuinka näkymätön hän on ja perustuuko se siihen kuinka näkymättömäksi hän tuntee itsensä vai kuinka näkymätön hän haluaa olla? En ymmärrä miten ulkopuolinen voisi arvioida tämän ihmisen näkymättömyyden tasoa.
Kysymys on osoitettu naisille, onko heillä mielestäsi enemmän kykyä nähdä näkymätöntä? Voi jeesus miten absudiksi tämä menee, ei olisi pitänyt avata koko keskustelua...
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä?
This doesn't seem real.
-ap
Semmonen vinkki sulle ap ettei ehkä kannata heti uskoa kaikkea mitä netissä lukee.
Ja luultavasti silloin kun olet yksin esim. baarissa, naiset välttelee katsomasta sinuun. Itse ainakin teen niin jos jossain pyörii yksin olevia miehiä "naista etsimässä." Kun olet jonkun kanssa, et vaikuta siltä että tunget heti juttelemaan, jos sinuun päin sattuu vilkaisemaan.
Se, että mies kävelee naisen kanssa.