Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijotetaanko teitä arkipäiväisissä tilanteissa?

Vierailija
24.10.2016 |

Nyt on alkanut tuntua että mua tuijotetaan, enkä ymmärrä miksi! :D
Olen hyyyyvin tavallinen, ainakin luulen olevani. Minua ei tuijoteta sen vuoksi että olen uskomaton kaunotar, ei todellakaan. Pukeudunkin hyvin tavanomaisesti, en mitenkään räikeästi tai silmiinpistävästi.

Mutta esimerkiksi parin päivän sisällä: Olin kaupassa ja kuljin yhden muutamasta ihmisestä koostuvan ryhmän ohi, kiinnitän huomiota että tuijottavat kävellessäni ohi, noh jatkan vaan matkaani muina miehinä ja hetken päästä mietin että eivät ne varmaan mua tuijottaneet ja kun käännyn katsomaan niin porukka möllöttää kuin lehmä uutta veräjää.

Toinen tilanne oli eräs asiakaspalvelutilanne, jossa myyjä jäi katsomaan perääni mielestäni liian pitkään. Ja sama kuvio uudestaan, "ei se nyt varmaan tuijottanut minua, kunhan vainoharhailen", kunnes poistuessa käännyn vielä katsomaan ja siellähän se myyjä tuijottaa minua taas ja katse seuraa koko matkan poistuessani.

Ärsyttävää! Miksi tuijotatte?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotetaan. Oon ihan hyvännäkönen, mutta en mikään kovin erikoinen kuitenkaan.

Vierailija
2/3 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muutakaan ajankulua niin varmaan silloin tuijotetaan ihmisiä. Kaikki ei siitä varmaan tykkää vaan alkavat tarkistella vetoketjua tms, hämillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mietin et onko mulla joku räkä poskella vai mikä on kun taas vastaantulevat (miehet) tuijottaa suu auki. Enkä mielestäni ole erikoisen tyrmäävä ilman meikkiä tuplavaunuja työnnellessä :'D oma mies sanoo, että olen vaan niin kaunis, mutta tietysti se niin sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi