Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turun Aleksi 13 lopettaa ja loppuunmyynti alkanut, kaikki -30 - 70 %

Vierailija
24.10.2016 |

mutta en löytänyt mitään :( Etsin neuletakkia ja jotain bilepaitaa enkä kumpaakaan saanut vaikka kiersin kaikki rekit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin oikein, mikä ketju menee Anttilan jälkeen konkkaan.

En oo itsekään koskaan löytänyt Aleksi 13:sta mitään. Niillähän on se o.i.s.

Vierailija
2/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole suuri menetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että näinkin pitkään porskuttanut. Kyseisellä liikkellä ei ole oikeen mitään brändiä, todella mitäänsanomaton. En tiedä kenelle tuotteet oli ylipäätään suunnattu.

Vierailija
4/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta. Mäkään en oo koskaan löytänyt mitään ostettavaa Aleksi 13 -kaupasta. Ihmeen kauan se on ollu pystyssä.

Vierailija
5/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen että näinkin pitkään porskuttanut. Kyseisellä liikkellä ei ole oikeen mitään brändiä, todella mitäänsanomaton. En tiedä kenelle tuotteet oli ylipäätään suunnattu.

Pari kertaa aikaisemmin olen käynyt, ostin Icepeakin takin jostain Luhdan vai minkä lie verkkokaupasta ja sen nouto tuolta Aleksi 13:lta oli yksi fiasko kyllä, ei toiminut ollenkaan heidän ilmoittelupalvelunsa, esim. sain viestin että takki on noudettavissa eikä ollutkaan jne. Toinen oli kans täsmäostos, Desigualin olkalaukku, josta sai reilun alennuksen kun liittyi heidän kantiksekseen. Muuta en ole sieltä saanut. ap

Vierailija
6/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon aina tykännyt niiden valikoimasta, vaikka harvoin käynkin.

Vierailija
7/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää kaipaamaan. Käväisin siellä joskus "viimeisenä oljenkortena" katsomassa kenkiä, jos jo kaikki muut mahdolliset kenkienostopaikat oli kierretty.

Olen samaa mieltä edellisten kanssa, että olematon brändi, ja epäselvyyttä siinä kenelle tuotteet ovat edes suunnattu. Ihme että pysyi näinkin kauan pystyssä.