Paskoja aloituksia
Kommentit (22)
Niinpä, surkeata lällätystä koko etusivu.
Samaa mieltä. Keksityt "hassut" jutut lakkasivat olemasta hassuja noin tuhannennen jälkeen. Kuka viitsii?
Taso heikkenee av:lla päivä päivältä.
Surkeata on.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Keksityt "hassut" jutut lakkasivat olemasta hassuja noin tuhannennen jälkeen. Kuka viitsii?
Teeppä tänne älykkäitä aloituksia. Kaksi vastaajaa arvosteli aloittajaa, kukaan ei kyennyt puhumaan aiheesta, eli metafysiikasta.
no, ainakin yritin..
anni
Vierailija kirjoitti:
ei mulla muuta
Niin, viihdyttäkää minua. Olen tylsistynyt:(
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aloitus.
Niinpä, harvoja aloituksia jotka ovat totta.
Ärsyttäviä provonyrityksiä. Joku jonne kyselemässä "Miksi naiset sitä ja tätä"... Paskaa tosiaan.
Niinpä, missä kaikki lassukat luuraa?
VOI PILLUJEN KEVÄT! ANAALISTA TULEE SKEIDAA OIKEIN URAKALLA, SIIS SITÄ SAMASTA REIJÄSTÄ JONNE RUNNOTAAN PEENISTÄ JA JOSTA LENTÄ LAPSIA KAARESSA
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä provonyrityksiä. Joku jonne kyselemässä "Miksi naiset sitä ja tätä"... Paskaa tosiaan.
Marie Kurri. Onko se Jari Kurrin sisko? Eikö kukaan muu nainen ole saanut mukamas mitään aikaan. Ärsyttää kun koskaan ei mainita muita huippunaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marie Kurri. Onko se Jari Kurrin sisko? Eikö kukaan muu nainen ole saanut mukamas mitään aikaan. Ärsyttää kun koskaan ei mainita muita huippunaisia.
Ei niitä mainita, koska niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä mainita, koska niitä ei ole.
Jos ei Tiina Lillakia lasketa.
Vierailija kirjoitti:
vituttaako?
Moden taso on alhainen. Kaikin eri tavoin.
Ei uskoisi näin lauantaina, että pelkkää kuraa koko etusivu.
Samaa mieltä.
Tulin kurkkaan, eipä tarvitse jäädä.
Heippa hei!