Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttää kun pomo syyttää omista virheistään jatkuvasti minua
24.10.2016 |
Ei vaan ota vastuuta. Mun olisi pitänyt huomata, että hän teki väärin. Monesti huomaankin, mutta asioita, joita ei ole ennen tullut vastaan. Tai sitten on ohjeet tee näin, ja niin teen. Sitten sanoo asiakkaalle, että työntekijä teki väärin, kun hän ei ollut paikalla. Mulla on ollut kirjalliset ohjeet ja olen työntänyt ne nenän eteen, mutta en minä voi asiakkaille alkaa totuutta kertoa. Jos en minä, niin yhteistyökumppaneista löytyy joku syyllinen. Tai sitten pahimmillaan alihankkijan työntekijän olisi pitänyt huomata hänen virheensä. Hän on vielä vanhemmiten muuttunut huolimattomaksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aika moni pomo on tällainen.