Minulle selvisi, että 16v tyttöni (aloitti lukion) on ruvennut polttamaan tupakkaa. Mitä teen??
Suorastaan hävettää sillä olemme varkasta ja sivistynyttä porukkaa.
Oon koko syksyn ollut haistavinaan tupakan hajun, kun tyttö kulkee ohitse.
Käyttää myös hajuvesiä joten haju jää sen alle lähes huomaamattomaksi.
Sellainen pieni tunkkainen (uusihaju hajuveden lisäksi)
Tuosta en vielä kehdannut ruveta syyttelemään, mutta vähän myöhemmin olin näkevinäni sytkärin tytön laukussa kun hän kaivoi sitä.
Siinä kohtaa aloin tarkkailemaan.
Ja tänää se sitte selvisi.
Olimme kaupungilla ja tyttö jatkoi yksinään omille teilleen. Päätin kuitenkin selvittää asian. Tyttö katosi juuri kulman taakse ja hiivin perään. Näin, kun käveli hetken matkaa ja rupesi penkomaan kassiaan ja taskujaan.
Toivoin kokoajan olevani väärässä, mutta näin kun pisti jotain suuhun ja pisti kädet hetkeksi eteen (tietenkin tuulen suojaksi)
Pian puhalsi savut ulos!!
Eli olin oikeassa!!!
Tyttö pilaa ulkonäkönsä on vielä kauniskin ja harrastaa urheilua. Siis voimistelua ja lenkkeilee. Koulu on sujunut hyvin ja saannut 9 ja 10.
Miten vitussa tässä näin kävi!! Kyllä hävettää. Toivottavasti suku ei saa tietää.
Miten estäisin tupakoinnin. (Tyttö ei tiedä vielä että minä tiedän.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Porkkana on ainoa keino. Lupaat tarpeeksi hyvän palkkion kun ollut reilun ajan polttamatta.
Meneekö äiti kouluunkin mukaan vahtimaan, ettei likka polta välitunnilla? Kotibileisiin? Leirille? Kaverin luo yökylään? Kunhan nyt pohdin, sillä ainahan voi sanoa olleensa polttamatta vaikka totuus olisi toinen.
Nim. Kaikki meistä on olleet joskus teinejä
Laita se katsomaan kivoja videoita.
Näytä sille tämä kuvagalleria: https://www.pinterest.com/thefilter/gross-smoking-photos/
PS: Ei sovellu herkille
Älä tee mitään. Kaikilla oli tuo vaihe.
Käykää hänen kanssa Virossa ostoksilla niin tulee halvemmaksi :) Tyttäresi on varmaan suosittu, koska suurinosa polttavista lukiolaisista on huipputyyppejä (osa tosin tyhmiä mutta älä vielä menetä kauppis/oikis/tkk/lääkis haaveita).