Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettei vain noussut jo p Saaralle päähän?

Vierailija
24.10.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001937667.html

Surullista kun pitää muita haukkua ja kehua itseään. Ei tiedä hyvää tulevaisuutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muita haukkui tuossa kirjoituksessa muka.

Vierailija
2/9 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hän elää nyt siinä vaiheessa jossa ihminen on kun muuttaa uuteen maahan. Hienoa että on tyytyväinen.

Jossain vaiheessa iskee se koti-ikävä sitten ja ehkä se Englantikin avautuu, kun se studio ei ole koko maa. Itse en ole eläissäni törmännyt missään niin värittömiin ja estoisiin ihmisiin kuin Englannissa. Mutta toisaalta en ole ikinä käynytkään Pohjois-Pohjanmaalla.

Olen tykännyt kovasti kaikista esityksistä. Viimekertainen oli varmaan koko ohjleman historian paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta Sara Forsbergillä taas on noussut päähän jo ajat sitten.

Vierailija
4/9 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään olen iloinen ettei hän ole enää se "the Saara" hyvä näpäytys.

Vierailija
5/9 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

" olen löytänyt paikkani, ihmiset ovat takanani, opin nopeasti, luovuuteni kukoistaa..." Ei tarvitse ihmetellä, miksi ei ole " likeable", vastaa itse kysymykseen, miksi koetaan ärsyttävänä. Kaikissa tähdissä on se jokin särö, se, mikä tekee Inhimilliseksi. Heikkoudet ja hauraus ovat just sitä, mikä luo karismaa ja tekee artistista rakastettavan. Saaran täydellinen laulutekniikka ei autotunea tarvitse, Saara on autotune persoonaltaankin. Täydellisiä , teknisesti puhtaita suorituksia, heittäytymistä ja huutoa täysin vailla lämpöä ja rakkautta. Nettivideo-kommenttinsa ovat hysteeristä ja omahyväistä kimitystä; " Oy my god, oh my god". Tosi vaikeaa hänestä on pitää. Mutta tottakai menestystä toivotaan. Hienoa, jos löytää kansainvälisen fanikunnan.

Vierailija
6/9 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, hän elää nyt siinä vaiheessa jossa ihminen on kun muuttaa uuteen maahan. Hienoa että on tyytyväinen.

Jossain vaiheessa iskee se koti-ikävä sitten ja ehkä se Englantikin avautuu, kun se studio ei ole koko maa. Itse en ole eläissäni törmännyt missään niin värittömiin ja estoisiin ihmisiin kuin Englannissa. Mutta toisaalta en ole ikinä käynytkään Pohjois-Pohjanmaalla.

Olen tykännyt kovasti kaikista esityksistä. Viimekertainen oli varmaan koko ohjleman historian paras.

Jep samat aatteet täällä, myös Englannin suhteen :-------D ! Olen pitänyt Saaran esityksistä, mutta nuo näpäytykset voisi kyllä jättää väliin. Uusi kotimaa tuntuu varmasti viehättävältä, mutta mikäli mielii Englantiin jäädä, niin eiköhän tule huomaamaan, että joissain asioissa se saari on kyllä raikas tuulahdus historian havinasta. Niin ja että Suomessa tuollaisella köyhän kylän tytöllä on kyllä aika paljon paremmat kortit kuin tuossa yhteiskuntaluokkien luvatussa maassa vastaavasta tilanteesta lähtevällä britti-versiolla :)

7/9 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa jo olla tuo Saaran "vatulominen".

Meidän Suomalaisten pitäisi antaa hänelle täydet pisteet jo siitä, että hän on onnistunut pääsemään noinkin pitkälle !

Hänellä on "drive" päällä, joten asiaan ei ole muuta sanottavaa kuin ONNITTELUT !

Vierailija
8/9 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinällään olen iloinen ettei hän ole enää se "the Saara" hyvä näpäytys.

Kyllä. Saara Aalto on sata kertaa lahjakkaampi kuin Saara Forsberg. Aalto kun ei pelkästään vain matki kieliä, hän myös oikeasti puhuu niitä. Hän on myös teknisesti hyvin paljon taidokkaampi laulaja kuin teennäinen ja väkinäinen Forsberg, joka lähinnä laulaessaankin matkii jenkkitähtien maneereita ja "äänenhallintaa".

Vierailija
9/9 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nettivideo-kommenttinsa ovat hysteeristä ja omahyväistä kimitystä; " Oy my god, oh my god". Tosi vaikeaa hänestä on pitää. Mutta tottakai menestystä toivotaan. Hienoa, jos löytää kansainvälisen fanikunnan."

Olisi varmasti sopinut sinulle paremmin jos han olisi mumissut "Voi V*ttu, voi v*ttu, voi v*ttujen v*ttu!" eika mitaan kimitysta. Suomalainen yleiso on outo.