Mitä meikatumpi naama, sitä vittumaisempi luonne
Havaintojeni mukaan se menee näin. Vahvasti meikkaavat naiset on yleensä epävarmoja ihmisiä, jotka käyttäytyy vittumaisesti.
Kommentit (32)
Mites se sitten menee kun usein tytöillä näkee, että on välillä oikein voimakkaissa meikeissä ja sitten toisinaan taas ilman tai erittäin neitraalissa meikeissä? Meikkaustyyli vaihtelee..
Muuttuuko se luonne silloinkin?
tällanen pieru tänään, kehitäpä ap huomiseksi parempi.
Ne on vaan huonoja meikkaan tai kiireinen aamu. Hyvä meikkaaja osaa meikata et näyttää siltä et meikki ei ole vahva vaan ns luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pienimpi kyrpä sitä vituttavampi hupiukko
Totta, muttei kumoa ap:n väitettä.
Mä ainakin oon vittumaisempi niinä päivinä kun oon meikannu kunnolla. Jeah.
Vierailija kirjoitti:
Mites se sitten menee kun usein tytöillä näkee, että on välillä oikein voimakkaissa meikeissä ja sitten toisinaan taas ilman tai erittäin neitraalissa meikeissä? Meikkaustyyli vaihtelee..
Ei muutu. Se vittumaisuuden pohjataso on aina siinä meikin maksimimäärässä. Hienosti yritit kyllä saivarrella, että varmaan olit mielestäsi nokkela. Ei kai kukaan luule, että vahvasti meikkaavilla on suihkussakin samat meikit naamalla. Yritäpä olla vähän nokkelampi ensi kerralla.
Oon huomannut saman. Ja jos ei vittumaisia, niin epävarmoja ainakin.
Joo ja ei. Vahvasti meikatut pissikset, jupit jne. on keskimääräistä useammin mulkkuja mutta vahvasti meikatut gootit, punkkarit jne. ihan mukavia. Jälkimmäiset ehkä paremmin löytäneet itsensä keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Eli nyt kun kävin koirapuistossa ja kaupassa ilman meikin hiventäkään, juttelin ystävällisesti ihmisille, hymyilin ja olin kohtelias, niin se on ok. Mutta just meinasin ruveta meikkaamaan, eli sun logiikallasi heti kun pakkelit on naamassa, täytyy ryhtyä vittumaiseksi? Okke. Täytyy muistaa vetää punattu suuni mutruun, ja perkele jos kahvilan myyjä kehtaa yhtään hymyillä, käsken suoraan suksimaan vittuun. Koska luomiväri.
Mitä enemmän tatskoja pikemminkin pätee tässä ja mitä enemmän hiusväri vaihtelee.
Oon maailman kiltein ihminen, mutta käytän suht paljon meikkiä. Ikävää jos mut oletetaan jotenkin kusipäiseksi sen takia :o
Vierailija kirjoitti:
Ne on vaan huonoja meikkaan tai kiireinen aamu. Hyvä meikkaaja osaa meikata et näyttää siltä et meikki ei ole vahva vaan ns luonnollinen.
Hahhahha, onko kaikki joilla on punaista huulipunaa huonoja meikkaajia vai kenties kiireessä meikanneita :D
Joidenkin prioriteettina ei ole näyttää luonnolliselta. Itse olen sitä koulukuntaa, joka joko meikkaa vahvasti (rajaukset, luomivärit, kirkasta huulipunaa) tai ei ollenkaan. Mulla on ihan hyvä väritys luonnostaan, joten joku beessi huulipuna ja kevyt kerros ripsaria ei tee mitään muutosta ulkonäköön, joten miksi edes vaivautua :)
Vierailija kirjoitti:
Oon maailman kiltein ihminen, mutta käytän suht paljon meikkiä. Ikävää jos mut oletetaan jotenkin kusipäiseksi sen takia :o
No tää on taas tätä. Menisivät maailmalle opettelemaan miksi naiset meikkaavat : ollakseen iloksi esteettisiä itselleen ja toisille. Kuuluu toisten huomioonottamiseen jo! Suomella on vielä matkaa siihen
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikki mitään luonnollista tyyliä suosi vaikka olisivat huippuammattilaisia. Vai miksi luulet esim. kirkkaita huulipunia olevan edes olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vituttaahan se, jos ei saa isoa.. hahaha
Kyllä tuossa perää on. Usein sellaiset muoviseksi meikatut irtolisäketyypit on tosi pinnallisia minäminätyyppejä ja mukavimmat ja empaattisimmat ihmiset ei taas pyöri kauheasti ulkonäön ympärillä.
meikkaan siksi että se on hauskaa. Tykkään piirtää ja maalata joten kyllä se naamankin värittäminen on kivaa. Lisäksi tykkään näyttää vähän erilaiselta joka päivä: eriväriset huulet ja toisenlainen silmämeikki muuttaa vähän ulkonäköä. Ja joo, olen ihan mukava ihminen mutta tykkään näyttää nätiltä. Suomessahan se tarkoittaa että olen pinnallinen pissis. Haha ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää on taas tätä. Menisivät maailmalle opettelemaan miksi naiset meikkaavat : ollakseen iloksi esteettisiä itselleen ja toisille. Kuuluu toisten huomioonottamiseen jo! Suomella on vielä matkaa siihen
Meikkaaminen ja liika meikkaaminen pitää osata erottaa. Ei ne pakkelinaamat ole iloksi kenellekään, kaikkein vähiten vittumaisen luonteensa puolesta.