Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni naiskaveri pettää omaa miestään

Vierailija
24.10.2016 |

Joo... Tyhmä otsikko ehkä. Mutta olen aikaisemmin pitänyt tuota naista melko "vaarattomana" ja antanut miehen liikkua hänen kanssaan ilman että tuo nainen yrittäisi sänkyyn mieheni kanssa. Nyt kuitenkin on minullekin paljastunut tuollainen yksityiskohta hänen elämästään. Pitäisikö edelleen yrittää luottaa häneen kuten ennenkin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Olen minäkin jakanut pillua nuoruudessani ympäri pitäjiä mutta en ole siltikään mikään katala juonittelija.

Vierailija
2/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole miehesi, keneen sinun pitäisi tuossa tapauksessa luottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. Jos tuo nainen ei jostain syystä pidä sinusta, niin hänen parhain piikkinsä sinulle voisi olla se, että vokottelee miehesi sänkyynsä.

Toki jos luotat mieheesi 100%sti, niin sitten ei huolta :)

Vierailija
4/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sillä on merkitystä. Varsinkaan jos ei ole muuta syytä olla epäileväinen nyt. Se mitä nainen tekee liittyy hänen omiin parisuhteisiinsa ja niiden ongelmiin ja kaverisuhde mieheesi taas pysyy ennallaan.

Vierailija
5/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan kyllä mieheeni ihan 100%. Mutta en silti pidä erityisen mukavana ajatuksena sitä että hän viettäisi aikaansa naisen kanssa joka yrittää saada häntä sänkyynsä.

Ap

Vierailija
6/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan kyllä mieheeni ihan 100%. Mutta en silti pidä erityisen mukavana ajatuksena sitä että hän viettäisi aikaansa naisen kanssa joka yrittää saada häntä sänkyynsä.

Ap

Sama ongelma minulla. Vaikka kuinka luotan mieheeni niin pidän kyllä kaikki naiset jotka yrittävät häntä iskeä kaukana hänestä.

Vierailija
7/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama ongelma minulla. Vaikka kuinka luotan mieheeni niin pidän kyllä kaikki naiset jotka yrittävät häntä iskeä kaukana hänestä.

Miksi? Eihän tuo yhtälö ole mahdollinen, että samaan aikaan luotat mutta sitten et kuitenkaan luota.

Vierailija
8/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko varma että muut naiset pitäisivät miestäsi haluttavana?

Vierailija
9/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi? Eihän tuo yhtälö ole mahdollinen, että samaan aikaan luotat mutta sitten et kuitenkaan luota.

No luotan kyllä. Mutta haluaisitko itse jos joku nainen tulisi jatkuvasti vikittelemään miestäsi vaikka kuinka olisit varma että hän tulee saamaan pakit?

Vierailija
10/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luottaisin mieheen 100%, minua ei haitttaisi vaikka joku yrittäisikin iskeä häntä.

Vierailija
11/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko varma että muut naiset pitäisivät miestäsi haluttavana?

Mikä idea tässäkin kysymyksessä on? Oletko itse haluttava?

Vierailija
12/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ei miehesi sen naispuoleisen kaverin kanssa sua petä

2) yhdessä he vaihtavat kokemuksia panokavereista

3) vaihtavat mielipiteitä mahdollisista petikavereista

4) miehes pettää sua kuule ihan muiden naisten kanssa

Heräää pahvi!!

Vierailija
13/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräää pahvi!!

Siis harrastavatko jotkut tuollaista keskustelua myös eri sukupuolta olevien kaverien kanssa?:o

Vierailija
14/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä. Olen minäkin jakanut pillua nuoruudessani ympäri pitäjiä mutta en ole siltikään mikään katala juonittelija.

Ollessasi varattu? Otsikossa oli sellainen maininta...

Vierailija
15/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräää pahvi!!

Siis harrastavatko jotkut tuollaista keskustelua myös eri sukupuolta olevien kaverien kanssa?:o

No tottakai. Kaveri on kaveri. Oli sitten mies taikka nainen, hetero, homo tai lesbo. Ja kaverille kerrotaan ne panojutut.

Vierailija
16/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No luotan kyllä. Mutta haluaisitko itse jos joku nainen tulisi jatkuvasti vikittelemään miestäsi vaikka kuinka olisit varma että hän tulee saamaan pakit?

.

No en haluaisi. Liian läpinäkyvää, ja jos olisin vaimoni kanssa keskustellut tuosta asiasta.

On minullakin tahto, vaikkei naiset ilmeisesti sitä uskokaan? Ei miehet mene ihan vipuun. Kyllä voi luottaa....jos sinua ap vonkaisi se kaveri, joka on pettänyt, niin tarvitsisikaan miehesi olla huolissaan? Etenkin, kun olisitte jutelleet. Ja voihan sille vonkarille kertoa totuuden myös. Ei tarvi kaarella.

Vierailija
17/17 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, jos miehesi ei erityisesti halua tämän naisen sänkyyn, ei hänkään vietä sen naisen kanssa mielellään aikaansa, jos asianlaita on valjennut hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi