Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku olla käyttänyt Netflixiäni?

Vierailija
24.10.2016 |

Avasin tietokoneella Netflixin ja aloitussivun Katso uudelleen, Jatka katselua ja Viimeksi lisätyt -sarjat ja leffat olivat aivan eri kuin normaalisti ja sellaisia ohjelmia, mitä en itse todellakaan ole katsonut, tyyliin paskaa toimintaa a la Mark Wahlberg ja lässyä romantiikkaa kuten Haikein terveisin ja Honey 2 :D Asun yksin enkä ole antanut kenellekään tunnuksiani. Tsekkasin katseluhistorian ja siellä ei näkynyt näitä sarjoja ja leffoja, mutta ne tiedothan pystyy poistamaan. Katsoin myös tiedoista laitteet, joilla Netflixiä on katsottu, mutten osannut tulkita sitä. Pitäisikö siellä olla ip-osoitteet vai mitä?

Kellään kokemusta tällaisesta ja vinkkejä miten selvittää asiaa eteenpäin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix on nyt sekoillut viime päivinä.

Vierailija
2/4 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on vai? En mä ole kuullut, mutta lohdullista jos on totta, eikä tämä outous johdukaan mistään hakkeroinnista. Kirjauduin itse ulos ja uudestaan sisään, ja sitten oli taas Netflixin etusivu tuttu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Netflixin aspaan, meille oli käynyt juuri noin että alko ilmestyä katsottuihin elokuviin outoja leffoja. Kävi ilmi että Netflixtunnustamme käytti yli 20 ihmistä ympäri maailmaa, kaukaisimmillaan Japanissa asti. Ei edelleen mitään tietoa miten ovat onkineet salasanat yms, mies on erittäin tarkka tietoturvasta. Netflixiltä saimme hyvitystä kuukausimaksuista.

Vierailija
4/4 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiinyhteys kirjoitti:

Soita Netflixin aspaan, meille oli käynyt juuri noin että alko ilmestyä katsottuihin elokuviin outoja leffoja. Kävi ilmi että Netflixtunnustamme käytti yli 20 ihmistä ympäri maailmaa, kaukaisimmillaan Japanissa asti. Ei edelleen mitään tietoa miten ovat onkineet salasanat yms, mies on erittäin tarkka tietoturvasta. Netflixiltä saimme hyvitystä kuukausimaksuista.

Pitää kyllä sitten soittaa tuonne asiakaspalveluun, saanpahan mielenrauhan takaisin! Vaihdoin jo Netflixini salasanankin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme