Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäneiden vaivat- näistä ei puhuta.

Miiametso82
24.10.2016 |

Näistä ei puhuta! Mutta suurimmalle osalle synnyttäneistä nämä tulee tutuksi... Gynekologinen laskeuma esimerkiksi!

http://blogit.kaksplus.fi/miiametso/2016/10/virtsankarkailu-ummetus-syn…

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä asiaa. Ikä vaikuttaa todella paljon kohdunlaskeumaan, joten lapset kannattaa tästäkin syystä hankkia reippaasti alle 30-vuotiaana. Ja jumppa on ihan must. Säästyin vaivoilta näin. Monta lasta, mutta ei vaivoja.

Vierailija
2/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu! Onneksi olen homoseksuaali. On nainen vaan iljettävä olento.

Ja mistähän sinäkin putkahdit maailmaan??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitis oli, kun sua teki.

Vierailija
4/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitis oli, kun sua teki.

Pitäisikö minun kiihottua äidistäni seksuaalisesti, vai mihin tämä kommentti viittaa?

Vierailija
5/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle synnyttämättömistäkin tulee tutuksi peräpukamat ja ummetus. Myös miehille.

Vierailija
6/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun muistutit, ettei lapsentekoa kannata harkitakaan.

Vierailija
7/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt kolme alakautta ja mitään eroa en missään huomaa. Edes verta ei synnyttäessä tullut ennenkuin istukan kanssa vähän. Verenhukkaa ei tullut lainkaan.

Vierailija
8/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Kyllä näistä puhutaan. Tälläkin palstalla muutaman kerran viikossa. Tuntuu että synnytys vaivoista kärsivät naiset vain tahtoo lisätä marttyyri kruunun kutreilleen ja huo*ata huomiota kiljumalla tästä ei puhuta tästä ei puhuta vaikka ihan yleistä tietoa kaikki ja siitä puhutaan.

Vierailija
9/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Entäs homo?...kun sitä itse painotat.

Vierailija
10/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kyllä tullut mitään noista, eikä edes raskausarpia :) kadehtikaa!

Vierailija
11/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vaivoja itselläin? Synnytyksen jälkeen pyyhkiessäni takamusta, huomasin suolen tulevan ulospäin muutaman sentin (jumpalla lähti pois ). Muutamaan viikkoon en voinut pidättää pieruja ja kakkahädän merkit poistu. Eli saatoin kirjaimellisesti kakkia housuun 😄 Ja vaikka jumppaankin ilolihaksiani niin pissa lirahtaa juoksiessa tai kovassa hypyssä housuun 😄

Ja gynen lempilause on: oot tainnut synnyttää isohkon vauvan 😂 Eli kohdunsuu on löysä, esim. Kierukka voi lähteä pois paikoiltaan 🙂 Kuukautiseni muuttuivat erittäin runsaiksi viimesen synnytyksen jälkeen. Jos tähän listaan lisätään tuttujen vaivat niin Suomen syntyvyys laskisi vieläkin alemmas 😄 Joillekin tulee vaivoja, joillekin ei 🙂

Vierailija
12/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vaivoja itselläin? Synnytyksen jälkeen pyyhkiessäni takamusta, huomasin suolen tulevan ulospäin muutaman sentin (jumpalla lähti pois ). Muutamaan viikkoon en voinut pidättää pieruja ja kakkahädän merkit poistu. Eli saatoin kirjaimellisesti kakkia housuun 😄 Ja vaikka jumppaankin ilolihaksiani niin pissa lirahtaa juoksiessa tai kovassa hypyssä housuun 😄

Ja gynen lempilause on: oot tainnut synnyttää isohkon vauvan 😂 Eli kohdunsuu on löysä, esim. Kierukka voi lähteä pois paikoiltaan 🙂 Kuukautiseni muuttuivat erittäin runsaiksi viimesen synnytyksen jälkeen. Jos tähän listaan lisätään tuttujen vaivat niin Suomen syntyvyys laskisi vieläkin alemmas 😄 Joillekin tulee vaivoja, joillekin ei 🙂

Ovatko nuo vaivat sinusta oikeasti noin hilpeitä, vai etkö ymmärrä hymiöiden tarkoitusta? Minusta ainakin housuihin pissaaminen ja kakkaaminen kuulostaa todella inhottavalta, samoin muut vaivasi, mutta onneksi osaat itse iloita niistä.

Vierailija
13/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Entäs homo?...kun sitä itse painotat.

Painotin sitä, koska en ymmärrä, miten joku voi kiihottua naisesta. Mitä enemmän luen naisista, sitä enemmän naisvartalo inhottaa.

Vierailija
14/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukasin pennun 22-vuotiaana. Ainut mitä 9 vuoden jälkeen on raskaudesta ja synnytyksestä jäljellä on poika :) Ei raskausarpia, ei pukamia, ei suonikohjuja. Rinnat eivät kasvaneet eivät myöskään kutistuneet eivätkä nuupahtaneet sen enempää, koska en myöskään imettänyt. Kiloja tuli 12, joista 8 jäi synnärille ja loput parin viikon kuluessa haihtuivat. Seuraavana kesänä olin hoikempi kuin aikuisiällä ikinä.

Pimppi koki tuskia synnytyksessä, mutta ulkonäkö ei juuri muuttunut parantumisen jälkeen. Tiukkuukeen auttoi, koska olin todella tiukka, nykyään tiukahko joskin tosi sopiva ja kovat on lihaksisto. Eli ei ole pissavaivoja sun muita.

Vierailija
15/18 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin 29v ja ristiäisiin mennessä olin laihempi kuin ennen raskautta eikä mitään vaurioita jäänyt edes. :D

Vierailija
16/18 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolme lasta päälle 35-vuotiaana. Kaksi synnytyksistä oli pitkiä ja kivuliaita. Yhdestäkään synnytyksestä ei seurannut virtsaamis- tai ulostamisongelmia eikä kohdun laskeumaa eikä ainuttakaan tikkiä tarvittu. Painoa ei tullut yhtään noissa raskauksissa, vaan synnytyksen jälkeen kotiin tullessa painoin vähemmän kuin ennen raskautta, mikä sitten taas johtui pahoinvoinnista. Ensimmäistäkään raskausarpea ei tullut. Pukamia tuli kahden synnytyksen jälkeen muutamaksi päiväksi ja sitten katosivat ollen poissa jo vuosia.

Raskaudet koin vaikeiksi pahoinvoinnin, varhain alkaneiden supistusten, anemian ja väsymyksen takia, mutta raskauksista ja synnytyksistä ei kyllä jäänyt mitään ulkoisia tai toiminnallisia vaikeuksia tai merkkejä. Eli näinkin voi mennä.

Vierailija
17/18 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tajusin sentään lapset tehdä nuorena. Aina ollut hyväkuntoinen, kiitos siitä että olen saanut olla terveenä.

Painoa tuli kummassakin raskaudessa 9kg.

Kympin apgarit.

3kg lapset täysiaikaiset, pienet päänympärykset, nopeat synnytykset.

Ei mitään vaivoja. Ei koskaan virtsankarkailuja.

Nyt olen 39, hoikka ja pimppikin näyttää nätiltä, painoa 58kg.lihastakin löytyy..

Imettänyt en ole, joten rinnat olleet aina samannäköiset, terhakat pienehköt muttei riipukaan.

Jos harrastaa liikuntaa, hyötyliikuntaa, eikä anna ylipainon kertyä, synnytyksistä selviää yleensä tosi hyvin! Turhaan pelottelette.

En tosin itse haluaa enää synnyttää, ne jo vanhoja muistoja vuosilta 1995 ja 1999.

Vierailija
18/18 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut 15 vuoteen synnytysten jälkeen mitään vaivoja mutta nyt 45v tuli laskeuma ja alapää levähti. Ällöä.