Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Let's speak english!! (Tässä ketjussa puhutaan vain englantia!)

Vierailija
24.10.2016 |

I am this av start ap!
How are you?
What you do last day?
I meet my friendly and we visit shopping sid in helsinki.
There av start speak only english!!!
No findland, no swedish, no russian!! Only english!!
They turn of continue diskustion.
Is do was nice day today?
Where you is the last day?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikiljuu!

Vierailija
42/50 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kazdie den ja yzu sto mnogie tsuhni snaet ne pangliski... Kak rad ja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heter Peter och jag undrar hur men mår i Borgå ny?

Vierailija
44/50 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihä se männöö ku petailee

Vierailija
45/50 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osaaks kukaan teistä for real puhuu ees englantii? Mä oon asunu in america ainaki two months ja seriously tää teijän touhu sounds like shit. Mut treenatkaa lisää, believe in your dreams, joku päivä anyone of you voi puhuu yhtä hyvin enkkuu as me. Oho, hups, shit, en ees tajunnu et puhun right now vähän sekasin suomee ja englantii.. mult on vähä unohtunu toi finnish ku oon ollu in america so long, tää tulee nii naturally.

Vierailija
46/50 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis osaaks kukaan teistä for real puhuu ees englantii? Mä oon asunu in america ainaki two months ja seriously tää teijän touhu sounds like shit. Mut treenatkaa lisää, believe in your dreams, joku päivä anyone of you voi puhuu yhtä hyvin enkkuu as me. Oho, hups, shit, en ees tajunnu et puhun right now vähän sekasin suomee ja englantii.. mult on vähä unohtunu toi finnish ku oon ollu in america so long, tää tulee nii naturally.

What about You brother, what if you ll learn the motherlanguage of yours first:)? And after that I am pretty much conviced that your English ll be someday perfect, thats why we have grammaics in our school.

Vierailija
47/50 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What about You brother, what if you ll learn the motherlanguage of yours first:)? And after that I am pretty much conviced that your English ll be someday perfect, thats why we have grammaics in our school.

Grammatics sorry

Vierailija
48/50 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arglebargle, glop-glyf?

Vierailija
49/50 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arglebargle, glop-glyf?

Oo Nice to meet Sara Forsberg online here! There is nothing more importatnt that showbusiness , true?

Vierailija
50/50 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

are you sure that there are no openings trailers?

What if you talar findland?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi