Miksi naisilla on heikko itsetunto ja tarvitsevat tunteen olla miehelle "se erityinen"?
Eikö se ole mieheltä hienoa omistautumista ja rakkautta sekä uskollisuutta olla parisuhteessa naisen kanssa vaikka nainen ei olisikaan niin kaunis ja erityinen? Miksi ihmeessä naiset suurinpiirtein vaativat, että miehen tulisi jättää nainen jos ei tunne intohimoista leiskuntaa sydämessä ja nainenkin on "yksi muiden joukossa", toki hyvä nainen ja rakas kumppani?
Mielestäni on kunniaksi naiselle, että mies viihtyy naisen kanssa menemättä vieraisiin. Siis jos vaan seksiä saa ja muuten asiat hyvin.
Kommentit (34)
Mielummin yksin kuin jonkun miehen kanssa jonka mielestä olen "ihan kiva". Vaadin suhteiltani molemminpuoleista intohimoa. Varmaan siksi olenkin seurustellut vakavasti vain pari kertaa ja nyt olen ollut sinkku jo monta vuotta. Mutta todellakin mielummin yksin kuin paskassa parisuhteessa.
N31
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miehen kamala ongelma; hyvin harva nainen näkee hänessä mitään kiinnostavaa ja erikoista.
Naisen kamalaongelma; hyvin harva mies näkee hänessä mitään kiinnostavaa ja erikoista mitä ei näkisi useimmissa muissakin naisissa eli jokainen nuori nainen herättää edes jonkinlaista haikeaa seksinkaipuuta tai muuta sellaista.
Jos sinä eläisit todellisuudessa, tietäisit, että suurin osa ihmisistä sukupuoleen katsomatta on jonkinlaisessa parisuhteessa suuren osan elämästään. Se, että jotkut miehet nylkyttäisivät mahdollisuuden tullen mielellään kaikkea, minkä kiinni saisivat, ei kuulu tähän aiheeseen ollenkaan.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miehen kamala ongelma; hyvin harva nainen näkee hänessä mitään kiinnostavaa ja erikoista.
Naisen kamalaongelma; hyvin harva mies näkee hänessä mitään kiinnostavaa ja erikoista mitä ei näkisi useimmissa muissakin naisissa eli jokainen nuori nainen herättää edes jonkinlaista haikeaa seksinkaipuuta tai muuta sellaista.
Yritätkö siis sanoa, että nainen on miehen mielestä aina kiinnostava ja erikoinen, koska hän on nainen? Sinulla taitaa nyt olla vähän kiinnostavan ja erikoisen merkitys hieman kateissa. Kiinnostava ja erikoinen menettää merkityksensä, jos puolet väestöstä ovat sellaisia.
En mä kyllä tunne yhtään sellaista miestäkään, joka ei haluaisi olla kumppanilleen jotain erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole mieheltä hienoa omistautumista ja rakkautta sekä uskollisuutta olla parisuhteessa naisen kanssa vaikka nainen ei olisikaan niin kaunis ja erityinen? Miksi ihmeessä naiset suurinpiirtein vaativat, että miehen tulisi jättää nainen jos ei tunne intohimoista leiskuntaa sydämessä ja nainenkin on "yksi muiden joukossa", toki hyvä nainen ja rakas kumppani?
Mielestäni on kunniaksi naiselle, että mies viihtyy naisen kanssa menemättä vieraisiin. Siis jos vaan seksiä saa ja muuten asiat hyvin.Sitten mies on naisen kanssa täysin vääristä syistä jos ajattelee kuin ap. Ennen pitkää se mies alkaa naiselle huomautella siitä tästä ja tuosta ja vihjailla että saisi paremmankin ja purkaa tämän "tyytymisensä" passiivisena ja aktiivisena agressiona naiseen. Lopputuloksena on kaksi onnetonta ihmistä.
Itse en olisi puolisoni kanssa ellei puolisoni silmissäni olisi hyvännäköinen ja erityinen ja ellei minulla olisi olo että juuri tämän ihmisen kanssa haluan olla. Muunlaiseen kumppaniin tyytyminen on väärin kumpaakin osapuolta kohtaan.
Puolisoni voi jonkun toisen mielestä olla susiruma, koska kauneus on katsojan silmissä. Minulle puolisoni on Se Oikea syistä jotka vain minä osaan pukea sanoiksi.
Keittiöpsykaa parhaimmillaan. :)
Miehestä tulee passiivis-agressiivinen jos tyytyy seiskan naiseen ja on tyytyväinen elämäänsä vaikka nainen on nainen muiden joukossa?
Kääntääkö naiset heikon itsetuntonsa näin miehen syyksi?
Siskoni mies oli tällainen p-a surkimus jota lopuksi jouduin iskemään pataan siskoni vuoksi. Vika ei ollut siskossa vaan miehessä, jolla oli aivan kohtuuttoman suuret luulot itsestään. Itse en koskaan tyytyisi johonkuhun naiseen vain siksi että olisi kodinhoitaja. Kyllä naista pitää arvostaa oikeasti tai pysyä sinkkuna. Minä näytän vaimolleni että arvostan häntä, koska arvostan häntä.
Perustelet väkivaltaisuuttasi toisen ominaisuuksilla ja palstamammat toki yläpeukuttavat. Ei yllätä, onhan se tiedetty että naiset juhlivat aina vähintään salaa kun miestä hakataan.
Ihmettelen tuota samaa ja olen siis itse nainen.
En usko mihinkään "se ainoa oikea" -ajatukseen, mitä tulee parisuhteisiin. On ihmisiä, jotka ovat kumppaniksi tarpeeksi hyviä. Sellaisen kanssa on hyvä pysytellä suhteessa, vaikkei hän olisi sen "erityisempi" kuin ne muut tarpeeksi hyvät, joita elämässä voi tulla vastaan.
Itsetuntoni perustuu muuhun kuin kumppanilta saatuun ihailuun, olen pystynyt myös olemaan sinkkuna vuosikausia ilman että maailma siihen on romahtanut tai että olisin tuntenut itseni ihan luuseriksi. Eikä minusta varmaan ole myöskään ihailullani toisen itsetuntoa pönkittämään.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kunniaksi naiselle, että mies viihtyy naisen kanssa menemättä vieraisiin. Siis jos vaan seksiä saa ja muuten asiat hyvin.
Koska se kaatuu juuri tuohon. En harrasta seksiä miehen kanssa, jos mies ei ole mulle erityinen. Eikä mies voi olla mulle erityinen, jos en ole sitä myös hänelle. Kämppisten kanssa ei harrasteta seksiä, vaikka muuten olisi asiat miten hyvin tahansa.
No naiset nyt vain on herkempiä kuin miehet. Yleensä onnellisessa parisuhteessa elävät miehet ymmärtävät tämän asian.
En tiedä mistä olet oletuksesi repäissyt, omista kokemuksista kenties..? Kummallista viivojen vetoa... Kumppaniksi ei kelpaa kuka vaan => heikko itsetunto (!?). Ilmeisesti myös oletat, että naiset vaativat miehiltään jotain erityisiä intohimoisen rakkauden vakuutteluja? Mihin tämä oletus sitten perustuu? (Johonkin vauvapalstan keskusteluun vai?)
Ap on suurten kysymysten äärellä. Miehen odotetaan nostavan nainen jalustalle, nainen haluaa olla miehen palvonnnan kohde jonka puolesta miehen tulee olla tarvitaessa jopa valmis kuolemaan. Muussa tapauksessa mies ei tietenkään oikeasti rakasta naista ja tunnevammainen mies täytyy pistää vaihtoon.
Miksi ihmeessä olisin naisen kanssa, joka ei olisi mulle erityinen? Mitä helvettiä oikeasti. Se olisi molempien elämän tuhlausta, joka alkaisin vain katkeroittamaan molempia.
En näe syytä olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei minusta olisi erityinen. Minusta itsetunnossa on vikaa silloin, kun on väkisin jonkun kanssa, mitä kohtaan ei tunne erityisiä tunteita.
Jaa no mulla on itsetuntoa vaikka muille jakais. Mutta en alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolle en olisi erityinen, ja myös miehen pitää olla mulle erityinen. Viihdyn erittäin hyvin yksin, joten kyllä siinä suhteessa täytyy olla todellakin se molemminpuoleinen erityisyyselementti mukana, että yleensäkään kannattaa sellaiseen sotkuun lähteä (sillä sotkua ja säätämistähän ihmissuhteet aika pitkälti ovat). Se, että molemmat pitävät toista ainutlaatuisena, "just mun ihmisenä", on sellainen dynamo, joka antaa virtaa molemmille ja silloin suhde toimii ja antaa energiaa kaikkeen muuhunkin tekemiseen. Huono suhde vain syö voimavaroja, ei sellaista kannata ylläpitää jollei jostain erityisestä syystä ole pakko.
Tuntuu kuin olisi herännyt jostain harhaisesta unesta, korkeampaan tietoisuuteen ja älyyn, kun on tajunnut ettei miehet voi koskaan tarjota elämääni mitään lisäarvoa.
Miesten lässytyksistä ja lirkutteluista on vain haittaa, ne eivät kohota ketään ylemmäs vaan ovat oikeasti törkeää loukkaamista.
Ei ole olemassa mitään rakkautta. Se on suuri ruma valhe.
On olemassa kiimaa ja hormooneja. On olemassa kontrolloinnin ja omistamisen halua.
Jos joku luulee olevansa rakastunut toiseen ihmiseen, hän on aina rakastunut mielikuvaan toisesta ja siihen miltä näyttää heijastuvan itse toisen silmistä.