Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin lähetysseurannassa lukee että paketti on luovutettu mutta

Vierailija
24.10.2016 |

En ole edes saanut koko pakettia! Mitähän helvettiä nyt?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin nettiapteekista tuotteita ja tilasin toimituksen postin pakettiautomaattiin. Sain kaksi pakettia, avasin molemmat paketit luullen tietysti että tuotteet eivät olleet mahtuneet yhteen pieneen pakettiin. Toisessa paketissa oli yli setsemänkymmenen euron naamarasva, jota en ollut tilannut, otin lukulasit ja katsoin paketteja tarkemmin, kun havaitsin että toinen paketeista oli osoitettu täysin tuntemattomalle ihmiselle toiseen kaupunkiin. Palautin paketin postiin, toivottavasti paketti löysi oikean omistajan.

Vierailija
22/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses kirjoitti:

Itselläkin tilaus AliExpressistä. Tuli seurannassa että Luovutettu vastaanottajalle. Nyt pelottaa, että se on jossai iha muualla ku pitäs.

Minulle kävi samoin. Rahat tuli tilille kun homma oli ohi.

Vaikka näkyvillä ei ole reklamaatioaikaa niin sinulla kuitenkin on sellainen jonkin aikaa.

Tee reklamaatio, syy ettet ole saanut pakettia. Vaadi rahat takaisin. 

Se että et saisi rahoja johtuu ihan itsestä ja mitä virheitä itse teet reklamaatiossa. Reklamaation jälkeen et lkikkaa mitään hyväksymistä, ennen kuin saat joko paketin tai rahat.

Kun teet tuon reklamaation niin voi olla että Aliexpress laittaa uuden ajan kulumaan, joka näkyy siinä reklamaatiosivulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla virhe. Mulla kerran luki että paketti oli palautettu lähettäjälle vaikka oli vielä ihan postissa. Kannattaa kysyä sieltä.

Minun noutama, Saksasta tullut paketti oli koodin mukaan palautunut lähtömaahansa noudon jälkeen...

Vierailija
24/24 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän takia postin hinnat nousee, palkat laskee ja väkeä vähennetään. Hyvä Suomi.