Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastattelukysymykset

08.03.2006 |

Mieheni on menossa huhtikuussa haastatteluun oleskelulupahakemuksen tiimoilta.

Mitä ne tarkalleen ottaen kysyvät siellä lähetystössä? Taas kertauksen vuoksi, koska tästä aiheesta oli joskus aikoja sitten että mitä siellä kysytään, mutta eipä tullut silloin kirjoitettua ylös.

Mun pitäis kysyä viel UVIsta et onko mulla haastattelua sitten täällä, kun ei ole vielä kuulunut mitään sellaisesta.

Käsittääkseni molemmat puolisot haastatellaan, eiks se näin mene?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheltä kyseltiin lähetystössä mm.näitä asioita: Missä tapasimme, milloin muutimme yhteen, menimme kihloihin,kenen idea oli mennä naimisiin<<---huvittavaa koska kyllähän siitä yhdessä päätettiin:) ym.

Sai ottaa tulkin jos halusi mutta mieheni ei tarvinnut.

Minua Uvi ei pyytänyt haastatteluun . Itsekin luulin että pyytävät mutta ei tullut kutsua. Olin kyllä aikalailla kirjoitellut Uville joten eivät katsoneet tarpeelliseksi enää haastatella mutta kaiken sen todistamisen ja dokumenttien lähettämisen jälkeen Uvi antoi miehen haastattelusta 4kk:den päästä kielteisen päätöksen. Näin jälkikäteen ajatellen, olisi ollut aivan saman vaikka en olisi sinne yhtään mitään lähettänyt mutta enpä sitä silloin tiennyt.

Vierailija
2/4 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni kyseltiin minun perheestäni (iät jne.), minun ammatistani ja sitten yleisesti meidän yhteisestä historiasta.

Meillä tilannetta helpotti se, että asuessani mieheni kotimaassa olin hänen kanssaan pari kertaa vieraillut lähetystössä hoitamassa asioitani, joten he muistivat meidät.

Minua ei kutsuttu haastatteluun ollenkaan (mieheni odotti oleskelulupaa kotimaassaan ja minä täällä Suomessa) ja lupa tuli haastattelun jälkeen noin kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään uviin ja kyselin sitten, tuleeko mulle haastattelu. Sanoi se nainen siellä et ei hän katsonut tarpeelliseksi mua haastatella/kuulustella. Kysyin että olisko mun tarvinnut viel lähetellä jotain liitteitä tai todisteita, kun oon kuullut että semmoistakin on tarvinnut lähetellä jonkun.

Sain hyvin selvästi vastauksen, ettei hän niitä tarvitse, että se mitä paperilla oli riittää kyllä.

No, en tiedä mitä hän sit siitä päätteli mut sanoi haluavansa et mieheni haastatellaan kuitenkin.

No, tuli mikä tuli, ei tässä auta huolestua tms.

Katsotaan ja eletään eteenpäin, se UVI on kuin Jumala...ei paljon voi heihin vaikuttaa mitä päättävät.

Vierailija
4/4 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä kysymyksiä ne mahtavat esittää siellä lähetystössä? Ollaan uteliaita, kyseleekö ne juurta jaksain jotain ihmeellisiä vai asiaa?

Mitä kysymyksiä siis tarkalleen ottaen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän