Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on hakkinut s tilin, että saa ne bonukset

Vierailija
24.10.2016 |

Mä en koko tiliä tarttis, mutta kai se on pakko, että voi nostaa niitä bonuksia. Törkeetä pakottamista mun mielestä. Onko siihen sitten pakko ottaa joku kortti ja verkkopankkitunnarit. Nitäkään en halua, kun en tarvitse ja tili muualla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koko tiliä tarttis, mutta kai se on pakko, että voi nostaa niitä bonuksia. Törkeetä pakottamista mun mielestä. Onko siihen sitten pakko ottaa joku kortti ja verkkopankkitunnarit. Nitäkään en halua, kun en tarvitse ja tili muualla.

EI ole mikään pakko. Mitättömät boonukset vain ja ainoastaan asiakkaan naittamista samaan kauppaketjuun.

Joo,ei ole noita kortteja eikä tule.

Vierailija
22/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hankkinut bonustilin ennen kuin s-pankkia oli olemassa.

Mutta mitä haittaa siitä tilistä on kun siitä ei tule sinulle mitään kuluja?

Sama juttu. En edes muista aikaa, kun niitä lappusia tuli. Oli ihan ilmoitusasia, ei siihen mitään tilejä tarttenut availla. Mulla on ihan tavallinen bonuskortti ilman mitään siruja ja muita maksuominaisuuksia kuin se, että bonukset tulee sinne kortille ja sillä kortilla voin suoraan maksaa S-ryhmän paikoissa tai nostaa bonuksia rahana. Sanoisin että varmaan 15 vuotta, vähintään kymmenen on näin ollut.

Pankkiasiat on ihan muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut s-kortti jo kauan ennen kuin s-pankki tuli. Ei tuosta tilistä mitään haittaa ole, debit-kortti ja verkkopankkitunnukset ovat ilmaiset. Käytän tiliä ns. säästötilinä, sinne tulee vuosittain osuuspääoman korot, bonuksia satunnaisesti ja välillä siirrän käyttötililtä sinne rahaa sivuun odottelemaan isompia hankintoja.

Vierailija
24/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti löytyy ja nyt kauppa- ja takuukuitit ovat sähköisiä. Ei tule paperiroskia. Toimii varatilinä jos tulee samanlainen Sampo-katastrofi.

Vierailija
25/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili on itse asiassa varmaan paras mahdollinek. Itselläni on kyllä muualla pankissa normitili, mutta jos ei kyseessä olisi tuttu pankki ja ihmiset, siirtäisin tilini s-pankkiin. Bonuksia meillä tulee reilusti joka kuukausi, nykyisin 70 e luokkaa. Meillä iso perhe ja liki kaikki ruokaostokset tehdään s-kaupoista ja bensat aina abc.ltä.

Vierailija
26/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-korttiin löivät automaattisesti sen lähimaksamisenkin kun lähettivät uuden kortin vanhaksi menevän tilalle. Danskessa siitä pitäisi ilmeisesti maksaa jotain. Taidankin alkaa siirtämään kuukausittain rahaa S-tilille ihan vaan siksi että voin heilutella sitä korttia koodin näpytyksen sijasta. Ja saisihan sillä sitten S-ketjun myymälöissä maksutapabonuksenkin samalla.

Vierailija
27/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nyt niin, että jos ei ota sitä tiliä, ei saa enää mitenkään niitä bonuksia? Kotiin ei siis tule enää niitä lippusia eli pakko ottaa tili, jos bonarit haluaa ulos?

Vierailija
28/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös credit kortti on maksuton s-pankissa. Hyvä olla varakortti ja olen myös tarvinnut. Ulkomailla varsinainen visakorttini ei jostain syystä toiminut, mutta s-pankin kortti toimi.

Vierailija
29/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommasin silloin, kun Lähitapiolan vakuutuksista alkoi saada bonusta. Tilillä on pieni hätävarakassa (500€) ja siihen debit -> ei palvelumaksuja. Bonuksia tulee satasen verran vuodessa, eli en paljoa Prismassa asioi.  

Joskus voi käydä niinkin ettei varsinaisen pankin kortti toimi, niin onpahan sitten antaa toinen.

Ei Credit-kortistakaan ole mitään kuluja.

Ei varmaan olekaan, en vain halunnut toista Visaa. Kakkosluotoksi hankin, kun vaan saan aikaiseksi, Masterin tai Amexin. Diners oli joskus kun silloinen työnantaja maksoi vuosimaksut.

Vierailija
30/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään. Lopetin koko tilin koska menetin täysin hermoni siihen miten vaikeaa oli lopettaa kuolinpesän tili joka oli testamentattu mulle. Juoksutettin siellä moneen kertaan ja täytyi täyttää vaikka kuinka monta lappua. Ei muissa pankeissa ollut noin hankalaa. Käyn Lidlissä, S saa pitää bonuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi