Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tuonut mitään treffeille

Vierailija
24.10.2016 |

Meillä oli siis toiset treffit, ensimmäiset treffit kustansin minä kun pyysin häntä oopperaan, nyt oltiin sovittu että tulee mun luokse viettämään iltaa. Kyllä mulle on aina tälläisissä tapauksissa mies tuonut esimerkiksi viinipullon, olin jotenkin ihan shokissa kun ei tuonutkaan mitään, ylireagoinko teidän mielestä? :D Muutenkin puhui kauheasti kaikista tapahtumista jotka ovat olleet hänelle ilmaisia...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön? Parin kympin viinipullo kirpaisee ainakin meikätyötöntä aika pahasti.

Ei ole työtön vaan itseasiassa hyväpalkkaisessa työssä. Itselläkin on tapana aina viedä ensimmäisellä kerralla kun jonkun luokse menen niin jotakin, sen takia hämmennyin tästä. Ja etenkin koska tosiaan tarjosin jo ekat treffit, niin olisin odottanut että hän nyt vastavuoroisesti jotenkin tätä kompensoisi. Molemmat ollaan +30, että mun mielestä meidän ikäisillä tälläinen kuuluu jo myöskin käytöstapoihin. -ap

Monilla miehillä on sosiaalinen koodisto vähän hukassa.

Joo, onhan se ikävää, kun kaikki miehet ei ymmärrä omaa rooliaan eli maksaa treffit, ostaa kalliit viinit, kalliit pihvit ja olla valmis käyttämään naiseen paljon isommatkin rahat jos suhde etenee.

Vierailija
22/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön? Parin kympin viinipullo kirpaisee ainakin meikätyötöntä aika pahasti.

Ei ole työtön vaan itseasiassa hyväpalkkaisessa työssä. Itselläkin on tapana aina viedä ensimmäisellä kerralla kun jonkun luokse menen niin jotakin, sen takia hämmennyin tästä. Ja etenkin koska tosiaan tarjosin jo ekat treffit, niin olisin odottanut että hän nyt vastavuoroisesti jotenkin tätä kompensoisi. Molemmat ollaan +30, että mun mielestä meidän ikäisillä tälläinen kuuluu jo myöskin käytöstapoihin. -ap

Kyllä kuuluu ihan itsestäänselviin käytöstapoihin. Mies vaikuttaa moukalta, mieti haluatko miestä josta joutuu aina tuntemaan myötähäpeää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muutoin tokat treffit meni?

Ihan ok, ei mitään suurempia tunteita herännyt paitsi siis tämä järkytys siitä etten saanut mitään tuomisia :D muutoin tämä mies vaikuttaa kyllä siis todella mukavalta ja kunnolliselta, ehdottomasti sellaiselta kenen olisin odottanut tuovan kukkia/viiniä. Ehkä katson vielä yhdet treffit, niitä en tosin aio kustantaa :D

Vierailija
24/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 mamma oopperassa:D

Sinun kehittymättömyytesi ja sivistymättömyytesi eivät onneksi tarkoita, että me muut olisimme samanlaisia.

Ohis

t. Ahne ja pinnallinen hyasinttiämpäri.

Vierailija
25/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä katson vielä yhdet treffit, niitä en tosin aio kustantaa :D

Se nyt on selvä asia. Mies maksaa, muuten sua ei kiinnosta.

Vierailija
26/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko savolainen ns. humoristi?

Jos vei tyhjän pullon mukanaan niin oli savolainen.

Vierailija
27/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen oopperan jälkeen halusi viestittää jotain.

Vierailija
28/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kävitte katsomassa oopperassa?

t. ensimmäinen vastaaja

Madame butt eller fly-oopperan?

Vierailija
29/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt välttämättä lähtisi vielä tekemään kovin suuria johtopäätöksiä , mutta joo

Kyllä sellainen ajattelevaisuus unohtui ainakin hetkellisesti , tietysti se voi myös johtua siitä että mies on jännittynyt tai ei ole vähään aikaan käynyt treffeillä ja näin ollen se olisi jotenkin selitettävissä .

Katso vielä , jos vain muuten on ok kaveri ja vastaisi odotuksiasi

Vierailija
30/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan ilmoita miehelle suoraan liksaasi, jolla suostut jatkamaan tapailua? Mies voi sitten itse päättää maksaako vai ei.

Vierailija
31/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi ainakin hekumallisen heppinsä. Ei sitä muuta oppperan jälkeen tarvita kuin kuumaa rakastelua silkkilakanoissa. Mies itse oli se paras lahja.

Vierailija
32/32 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso nyt ihan ensiksi sanakirjasta, mitä tarkoittaa "olla sokissa" ja mieti sitten uudestaan, oliko reaktiosi sittenkään ihan niin voimakas :D