Joku teinityttö 14-15v katsoi kelloa rannekellosta, onko mitään nolompaa?
Bussipysäkillä joku mummo kysyi kelloa ja teini katsoi ajan puhelimen sijasta rannekellosta. Tosi tyhmän näköistä.
Kommentit (31)
Noloa olisi kiinnittää asiaan huomiota.
Esimerkiksi aaveepalstailu on nolompaa.
Anteeksi vaan, mutta nythän rannekellot ovat huippumuodikkaita.
Tää ei ole mikään lasten palsta, tosi noloa sun olla täällä.
Paljon älykkäämpää on tuijottaa maanisen ilmeettömänä zombienaan älypuhelintaan 24/7 kuten useimmat teinitytöistä. Eikun...
Ties vaikka rannekello oli kalliimpi, mitä kännykkäsi.
Mistä tytön ois pitänyt kelloa katsoa? Kånkenista vai?
Itsekkin olen palannut rannekellon käyttäjäksi sen jälkeen kun puhelin on muutaman kerran sekoillut kellon kanssa. Nykyiset luurit ovat myös niin suuria ja koteloitu että niitä ei jaksa kaivaa esille kelloa katsoakseen.
Joo niin minäkin, tosin kellonajan lisäksi saatan lukea myös tekstareita/uutisia ja milloin mitäkin.
T. Älykello
Voiko olla nolompaa, kuin kirjoittaa noin typeriä avauksia av:lle?
no ompa noloa voi huh huh,joidenkin ihmisten pitäisi käydä enemmän kaupungilla ja ulkona
Vierailija kirjoitti:
Bussipysäkillä joku mummo kysyi kelloa ja teini katsoi ajan puhelimen sijasta rannekellosta. Tosi tyhmän näköistä.
Haluatko retiisin?
On mulla porkkanoitakin.
Täh? Mitä noloa ja miksi muka? Vai etkö osaa itse lukea viisarikelloa kun olet katsonut sen vain ihqusta iPhonestasi?
kerran näin yhe tyypin katsovan kellonajan seinäkellosta. siis vähänkö noloa !
Mä en osaa lähteä kotoa minnekään ilman rannekelloa. N28
Tällainen provo tällä kertaa, mutta toisaalta voidaan olettaa tuollaisenkin ajan joskus tulevan. Esimerkiksi lankapuhelimet ovat ihan outo ilmestys nykyajan lapsille.
Minkä ikäinen olet?