Mulle usein ollaan kateellisia koska olen täydellinen nainen naisten mielestä
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
0/5 mut uskon et saat vähän ämmät innostumaan
Valitettavasti se on totta. Naiset kateellisina katselevat mun vartaloa ja tuhahtelevat ohi kulkiessaan, ukot kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on totta. Naiset kateellisina katselevat mun vartaloa ja tuhahtelevat ohi kulkiessaan, ukot kuolaa.
Vai niin😂😂😂😂😂
Lisäksi olen voimakas, mutta kuitenkin todella mukava ja eniten niitä v*tuttaa että olen solidaarinen naisille enkä pelkää miehiä saati mielistele, mutta olen kuitenkin tyttömäinen. Eli täydellinen kaikkineen.
Meidän pitäisi tutustua niin pääsisit eroon harhoistasi.
Olen mm. Miss täydellisyys ja Miss fitness.🏮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Right.
Kyllähän Tuksukin ajattelee varmasti samalla tavalla kun sinä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäisi tutustua niin pääsisit eroon harhoistasi.
Olen mm. Miss täydellisyys ja Miss fitness.🏮
Ei upeita kavereita koskaan liikaa ole. Fitness on ihan ok, mutta vähän sellanen muotijuttu joka himmenee pian. Mutta kyllä tavataavn vain.
Hyvä ulkonäkö ja lahjakkuus , etenkin luovuus on se jota eniten kadehtivat hyvinkin kauniit ja rikkaat. Tyyliä ei saa rahalla. Se voi herättää jo yksistään raivon toisissa naisissa ja miehissäkin. Yleensä homahtavat miehet vihaavat koska olet heidän reviirillä. Niiltä saa raivokkaita purkauksia tuollaiset naiset.