Apua! Naapuriin muuttaa mölyäjiä :(
Asumme arvostetulla seudulla kerrostalossa, jossa on vain iäkkäämpiä varakkaita omistusasujia. Seinänaapurini kuoli muutama vuosi taaksepäin ja hänen asuntonsa on ollut tyhjillään siitä lähtien. Nyt hänen lapsensa (jotain 6-kymppisiä hekin) ovat remppailleet asuntoa koko kesän ja ovat oikein mukavia, oletin että HE ovat muuttamassa naapuriini ja olin oikein tyytyväinen.
Noh, naapuriin muuttavatkin heidän poikansa ja hänen vaimonsa/avovaimonsa. Sellaisia n. 25-vuotiaita nuoria. Mies on joku IT-assistentti ja nainen opiskelee.
Mies on lisäksi vain muusikko ja käsitin että aikoo soittaa asunnon sisällä... Pariskunnalla on lisäksi räksyttävä pikkukoira. Ja varmaan muutaman vuoden sisään vauvakin, kun kyseinen asunto on kolmio. Remontoivat asunnon lisäksi ihan uusiksi, joten varmaan kymppitonneja palanut tuohon, eli eivät ihan heti varmaan muuta pois.
Tässä ei ole kahteenkymmeneen vuoteen asunut ainuttakaan lapsiperhettä tai koiranomistajaa. :( Mitähän tästäkin tulee, remppaakin oli ihan kamala kuunnella.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ahdistaisi asua vanhusten keskellä, kun ei koskaan tiedä onko naapurit elossa vai kuolleita.
Minä tiedän monta tapausta, jossa naapuri on kuollut...nuorena.
eh kirjoitti:
HUI ETTÄ IHAN JUHLIA KELLO 1 YÖLLÄ MITEN HE KEHTAAVAT /s
Onhan se hauskaa, jos itse on siellä mukana juhlimassa sopivassa kännissä. Vähemmän hauskaa kuunnella sitä seinän takana. Mä en ainakaan saa tunnelmasta kiinni, kun yrittää saada nukutuksi. Päällimmäinen tunne on v....tus.
Minuakin ahdistaisi asua vanhusten keskellä, kun ei koskaan tiedä onko naapurit elossa vai kuolleita.