Saara Aalto EI sanonut, että suomalaisissa olisi muka jotain vikaa.
Saara Aalto sanoi, ettei Suomessa mene läpi överi ja plingplingi.
Ja sehän on suomalaisen kulttuurin OMINAISUUS, ei mikään viaksi luonnehdittu piirre.
Maassa maan tavalla!
Onnittelut Saara!
Kommentit (4)
Oon kyllä niin kurkkuani myöten täynnä tätä Aallon neitiä. Onnea vaan nyt hänelle suosiosta siellä briteissä. Pysyisi nyt siellä ja pitäisi leipäläpensä ummessa näistä kaikenmaailman "suomalaiset eivät vaan ymmärrä minun erinomaisuuttani" - lausunnoista.
Joo ei täällä suomessa pääse pitkälle teennäisyydellä, joten olisi nyt vaan tyytyväinen siihen, että britteihin se näyttää purevan. Tuotahan se halusi, joten keskittyisi siigen uraansa siellä....
Argh kirjoitti:
Oon kyllä niin kurkkuani myöten täynnä tätä Aallon neitiä. Onnea vaan nyt hänelle suosiosta siellä briteissä. Pysyisi nyt siellä ja pitäisi leipäläpensä ummessa näistä kaikenmaailman "suomalaiset eivät vaan ymmärrä minun erinomaisuuttani" - lausunnoista.
Joo ei täällä suomessa pääse pitkälle teennäisyydellä, joten olisi nyt vaan tyytyväinen siihen, että britteihin se näyttää purevan. Tuotahan se halusi, joten keskittyisi siigen uraansa siellä....
Ja sinun kyllästymisesi KYLLÄ HUOMAA. Teet kavereidesi kanssa sen tiettäväksi ihan kaikkialla kommenttipalstoilla. Mikäköhän on suurempaa itsekeskeisyyttä kuin se, että omasta mielestä kellään muullakaan ei saa olla kivaa silloin kun itseä ei hotsita ilonpitoon osallistuminen?
Minä olen ylpeä Saarasta, vaikka en hänen laulamisestaan varsinaisesti välitä. Pidän muun tyyppisestä musiikista. Olen myös ylpeä kaikista muistakin maailmalla menestyneistä suomalaisista. Kuten vaikka Räikkösestä, vaikken ole koskaan ainuttakaan formulakisaa katsonu, eikä vois vähempää kiinnostaa. Toivon todella Saaralle menestystä. Ihanaa jos Suomi tunnetaan muustakin kuin masentuneista , örveltävistä känniääliöistä.
Ne on vaan tyhmiä kun joukolla ei hurmannut hänestä vaan pitää etsiä yleisö suuremmilta markkinoilta. Suomessa byääh tykätään rokista ja hevistä ja ei prinsessakaulelmista