Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuo Upea lihava elämäni- nainen siis on lihonut? Sairaudesta vain lukee jotain siinä ohjelman tekstissä.

Vierailija
23.10.2016 |

p

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pcos

Vierailija
2/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pcos

Miksi se lihottaa? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä voi lihoa niiiiin paljon? Mun kaverilla pcos ja hän on langanlaiha. Luulen että mullakin on ja mä oon lievästi ylipainoinen.

Vierailija
4/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista itsepetosta väittää, että pcos lihottaisi 180-kiloiseksi..

Vierailija
5/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain jaksossa se nainen meni personal trainerin (tai jonkun vastaavan) luokse. Oli täyttänyt ruokapäiväkirjaa ja sehän oli täynnä kaikenlaista sokeripaskalitkua. Joten hänen lihomisensa ei missään nimessä ole pelkästään sairauden syy, vaikka hän niin yrittää väittää, vaan vikaa on myös elintavoissa.

Vierailija
6/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lihonut koska on syönyt enemmän kuin kuluttanut. Pcos voi toki altistaa lihomiselle hormonien takia, mutta ei tuo tauti ketään yhtäkkiä lihota 200-kiloiseksi.

Vierailija
7/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisi lihonut viime kaudesta.

Vierailija
8/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä miten se sairaus vaikuttaa, jotain hormonaalista kun hiuksetkin lähtee ym.?

Kuitenkin liikkuu paljon ym. ja yrittää laihduttaa.

Vierailija
9/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on lihonut koska on syönyt enemmän kuin kuluttanut. Pcos voi toki altistaa lihomiselle hormonien takia, mutta ei tuo tauti ketään yhtäkkiä lihota 200-kiloiseksi.

No ei se yhtäkkiä olekaan lihonut, vaan vuosien saatossa, se on kyllä kertonut niistä vuosista kun sairastui ja alkoi lihota, lopetti tanssimisen, masentui ja kaikkea.

Vierailija
10/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että hänellä on ollut kuukautiset vain noin kymmenen kertaa. Aika karua. Toisaalta kun itsellä on kunnon monsuunikuukautiset niin olisihan se ihanaakin.

Vierailija
11/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PCOS selittää lähinnä sitä, että nainen lihoo miestyyppisesti - jos lihoo. Ei se vaikuta kuin tapaan, jolla rasva kerääntyy. Lihomisen syy on aina liiallinen syöminen. Veikkaan ahmintahäiriötä.

Vierailija
12/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jossakin jaksossa sillä ollut auto täynnä pikaruokapaketteja ja kääreitä jonka takia sen personal trainer lopetti sopimuksen? Eihän tuon painoiseksi voi tulla pelkästää pcosin takia. Voihan sairaudet hieman nostaa painoa mutta tuon painoiseksi ei pääse kuin syömällä ja kunnolla. 

En oikeasti ymmärrä koko sarjaa. Mukamas niin upeaa elämää ja melkein joka jaksossa sillä menee huonosti painosta johtuvista syistä...  Tanssimisesta ei oikein tule mitään ja suksien päällä ei pysy kun jalat ei kestä. Muutenkin sarjan uusimmat jaksot on sellaisia että käy surku sen puolesta. Selvästi sillä on vakava syömishäiriö ja siihen ei oikein tuollainen tv-ohjelma sovi jossa ollaan koko kansa pällisteltävänä ja samalla pitäisi olla niin iloinen omasta painostaan.

Vierailija
13/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä puistattavan itsekeskeinen ämmä.

Vierailija
14/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuskin hänellä olisi tuota sarjaa, ellei pysyisi sairaalloisen lihavana rempseänä ilopillerinä.

Vierailija
15/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt mitään iloinen ole painostaan, se ei vaan istu kotona enää surkuttelemassa sitä kun ei kerran ole pystynyt vielä laihtumaan. Miksi laihat ihmiset olettavat että läski olisi iloinen läskeistään jos on iloinen muuten? 

Vierailija
16/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän liikkuu mutta sen täytyy syödä tosi tosi paljon kun on ton kokoinen. Nimittäin mä syön viikoittain pitsaa ja suklaata mutta harrastan hikiliikuntaa jokatoinen päivä. Olen kuitenkin ylipainoinen mutta kaukana whitneyn ulkonäöstä

Vierailija
17/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus av-mamma.

Vierailija
18/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän liikunta kuluta paljoakaan kaloreita. Itsellä meinasi aluksi laihdutuskuurilla tulla epätoivo kun laskin kaloreita ja tajusin miten vähän liikunta kuluttaa. Itse olen myös koko elämäni liikkunut paljon. En omista autoa vaan pyöräilen joka päivä töihin ja muutenkin lenkkeilen koiran kanssa päivittäin vähintään tunnin. Olen silti ollut melkein koko aikuisikäni ylipainoinen koska syön väärin. Liikunta on kyllä terveellistä sekä henkisesti että fyysisesti mutta ei se yksistään tee laihaksi.

Vierailija
19/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamisesta. Itse olin painonvartijoiden dieetillä kauan sitten. Noudatin ohjeita tarkasti ja söin leipää sallitun ylärajoilla. Laihduin viikossa 30 g.

Ohjaaja käski jättämään leivät minimiin ja laihtuminen alkoi.

Luulen, että minulle ei hiilarit sovi. Ja leipä ei varsinkaan.

Vierailija
20/22 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttamisesta. Itse olin painonvartijoiden dieetillä kauan sitten. Noudatin ohjeita tarkasti ja söin leipää sallitun ylärajoilla. Laihduin viikossa 30 g.

Ohjaaja käski jättämään leivät minimiin ja laihtuminen alkoi.

Luulen, että minulle ei hiilarit sovi. Ja leipä ei varsinkaan.

Jätit leivät minimiin eli käytännössä vuorokauden kilokalorimäärä pienentyi sen verran, että aloit laihtumaan. Ei tuo nyt kerro mitään hiilareiden "sopimattomuudesta" vaan siitä että söit enemmän kuin kulutit. Ihmisen kulutus kun on yksilöllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä