Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Advance 10 liuskatesti - kokemuksia?

08.03.2006 |

tein tällaisen raskaustestin tänään, kp 27/28. Ovulaatiosta on n. 11-12 pv. Äkkiä katsottuna liuskassa ei ole testiviivaa, mutta joku painauma siinä on ja vieressä alhaalla ihan hitusen väriä. Tuo painauma tosin on sen näköinen että se on saattanut olla siinä jo aiemmin. Ja tuo värikin, hm... olisiko jotain jämää. Millaisia tuloksia olette saaneet tällä testillä? Pitäisikö testin olla ihan puhdas valkoinen jos on nega? Teen joka tapauksessa ylihuomenna uuden testin ellei täti tule sitä ennen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kertaa olen tehnyt tuon testin, ja tänä aamuna viimeisimmän. Sama ongelma on ollut minullakin, että se väri on levinnyt siihen testi-ikkunaan ja sitten myös siihen " kakkosviivan" paikalle epämääräisesti. Kirjoittelen ensikoissa, ja siellä jollakin muullakin oli kokemuksia testistä, ja hänelläkin oli tullut kummallisia haamuja testiä käänneltyään. Itse en usko olevani kuitenkaan raskaana, ja tilasinkin jo toisia testejä.

Vierailija
2/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vastaava kokemus. Tutkailin testiä sitten myös ennen pissimistä ja kyllä siinä pieni painauma on. Näkyy ainakin valoa vasten. Ja pissimisen jälkeen joissain testeissä tuli hitunen harmaata väriä. Mutten ollut raskaana ja testejä tein monta. Sen jälkeen olen käyttänyt Aconeita ja on musta selkeempi. Ei ole mitään painaumia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita testejä tuli tilattua joskus pari kk sitten 3 kpl joten käytän ne alta pois. Tai sitten odottelen tätiä ja testaan sitten jos sitä ei muutamaan päivään tule.

Vierailija
4/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tilata kotitesteiltä aconeita mutta hepä postittavatkin seuraavan kerran vasta maanantaina. Hyvä tuuri :/ no, pitää kysyä apteekista.