Terapiassa tuijotamme toisiamme silmiin hymyillen
Joka sessiossa viime aikoina. Pitäisikö vaihtaa terapeuttia?
Kommentit (19)
Antaako nais terapeutit seksiä miehelle jos on komea ja treenattu? Ovatko valmiita eheyttämään miestä fyysisesti?
Haluaisin repiä häneltä vaatteet ja imeä munaa ja istua syliin hajareisin. Äijä lässyttää vain sisäisen lapseni viattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Antaako nais terapeutit seksiä miehelle jos on komea ja treenattu? Ovatko valmiita eheyttämään miestä fyysisesti?
Vastaisiko joku tähän?
Sitä kutsutaan transferenssiksi.
Mutta jis terapeutti tuijittaa takaisin?
Terapia ei onnistu ilman tunteensiirtoa eli runttaat omat toiveesi siihen jolle maksat palkkaa. Muista maksat sille sen pitää hoitaa homma asiallisesti eikä flirttailla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisiko joku tähän?
Kyllä antavat. Psykoterapeutit ovat yllättävän estottomia narttuja ja oma terapeuttini antaa minulle kireää takamustaan joka kerralla.
Terapeutithan eheyttävät ihmismieltä, mutta onko mahdollista saada ns fyysistä eheytystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisiko joku tähän?
Kyllä antavat. Psykoterapeutit ovat yllättävän estottomia narttuja ja oma terapeuttini antaa minulle kireää takamustaan joka kerralla.
Siis oikeesti? No kertoisitko miten teillä hommat eteni siihen pisteeseen? Mitä te teitte toisillenne? Minkälainen nainen hän on?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin repiä häneltä vaatteet ja imeä munaa ja istua syliin hajareisin. Äijä lässyttää vain sisäisen lapseni viattomuudesta.
Ei potilaiden seksuaalisuutta haluta tunnustaa. Voimaantuvat vielä ja lopettavat terapian.
Vierailija kirjoitti:
Terapia ei onnistu ilman tunteensiirtoa eli runttaat omat toiveesi siihen jolle maksat palkkaa. Muista maksat sille sen pitää hoitaa homma asiallisesti eikä flirttailla .
En. Minun tunteeni siirtyvät kyllä muille isähahmoille, mutta terapiassa olen liian tietoinen asiasta ja kätken tunteeni viimeiseen asti. Kaverimiehiin ihastun helposti ja tiedän, että etsin isää.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin, mutta terapeutti kyselee lapsuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan transferenssiksi.
Voi tsiisus mitä potaskaa :D Huh huh.
Kävin lääkärillä ja ihastuin kyseiseen überseksikkääseen naispuoliseen lääkäriin. Uuh ja aah. 😍
Tuntuuko siltä, että luotat terapeuttiisi, olet iloinen, pidät häntä ehkä ystävänäsi? Vai tuntuuko siltä, että olet ihastunut terapeuttiisi? Jos jälkimmäinen, niin koulutettu terapeutti on kyllä tietoinen tästä ilmiöstä. Kyseessä on todennäköisesti ns. tunteensiirto, yleinen asia.